Jeg tror absolutt at SK C har stort potensiale, men slik jeg opplevde det var det egentlig litt amatørmessig. Og som SK-entusiast er det egentlig svært svært skuffende å måtte si noe slikt... Ingenting jeg skulle ønske mer enn at SK hadde det beste businessproduktet på markedet.
Hepp! Hvordan var dette med CT-regler og back tracking igjen; dersom MNL er destinasjon og jeg planlegger å reise hjem via ICN, men med et 23 timers stop i BKK, back tracker jeg da gjennom soner, eller er jeg innafor? Routing: cdg-bkk bkk-mnl (dest) mnl-bkk (23t con) bkk-icn icn-fra GT
Kjenner ikke til backtracking regler, men ville ikke alle fall forsøkt routingen. Den er jo innafor mtp. soneregler
Mulig jeg stokker reglene fra Dividend Miles, var et elle annet om back tracking der. Droppet forøvrig denne routingen da jeg heller snur om på flisen og tar utreisen med Asiana fra FRA (med mulighet for LH F) og hjemreisen med Thai fra BKK
Ikke gitt at Lufthansa er bedre.. Da trenger du i alle fall god tid på bakken, da jeg tenker Asiana vinner i lufta..
Tidligere her hos insideflyer så ble annonsert at man kunne betale med penger i kombinasjon av poeng. Har prøvd å sett etter denne "nyheten" her inne, men ingen ting funnet enda. Noen som kan sende meg link eller guide hvordan jeg gjør dette? Ny bestilling på vei
Hei, jeg skal på første reise i F neste helg, og lurer på om jeg klarer å få utreisen bedre enn jeg har i dag. Routing per i dag: OSL-MUC SK plus(?) MUC-BKK TG F BKK-NRT TG F Tenkte å se på muligheten for å få inn en LH F.. Er det mulig med følgende routing?: OSL-MUC/FRA MUC/FRA-HKG LH F om mulig HKG-BKK TG F BKK-NRT/HND TG F Hjem har jeg OZ F via Seoul og FRA, den har jeg tenkt til å beholde for å prøve Asiana F.
Kort spørsmål. På United.com ligger det ledig LH-F på strekka FRA-ORD for 2 stk. pax. Når jeg ringer Tallin finner de bare ett ledig F-sete på samme flighten. Noen som har erfaring med dette? Ringer man igjen, eller er det united.com som viser feil?
Det skjer innimellom at man finner seter som ikke eksisterer dessverre. Noen ganger hjelper det å ringe tilbake, andre ganger er det bare å gi opp å innse at det toget er gått..
Denne er kanskje litt på siden av trådens hensikt, men jeg prøver allikevel. Har noen poeng som går ut hos United snart og skal til å booke en reise fra Stockholm til Oslo. Er det mulig å avbestille denne gebyrfritt? Så vidt jeg kan lese er det bare gratis for de med høy status.
Opplever det samme, Tallin får opp ett ledig sete mens United viser tilgjengelighet og Expertflyer viser vidåpen kabin med alle seter ledig.. er det ghost seats når expertflyer viser tom kabin?
Jeg undersøkte dette med tilgjengelighet litt mer. Når jeg brukte nettleseren Firefox var det 2 tilgjengelige Award Saver (AS), mens bruk av IE viste kun en tilgjengelig AS. Dette skjedde flere ganger. Jeg bruker derfor kun IE når jeg søker reelle rutinger.
Jeg må le (og gråte litt)! Etter mye styring og ørten telefoner til Tallin finner vi ledige billetter i LH og OZ first.. men hva velter lasset!? Ingen ledige billetter fra FRA-BGO
Prøv og end opp i OSL? eller CPH og kjøp deg hjem for chash. de tilater "openjaw" på returen. feks avgang BGO-XXX og retur FRA-CPH/OSL
Takker og bukker, tenkte akkurat det samme, men utfordringen er flighten ut av FRA. Absolutt ingenting ledig Vurderte faktisk å kjøpe billetter hjem fra FRA, men det koster 8 k for to pax..