Prøver å hjelpe familie til en kortest mulig komfortabel tur, gjerne med F. Kortest innen rimelighetens grenser pga barn
Noen som har expertflyer som har lyst til å sjekke ut noe for meg? Trenger å finne CPH-SIN i F i august. Noe ledig t/r eller med andre ord med mange ledige seter? Maks 2 ukers reise
SQ F mellom CPH-SIN viser ikke O-klasse, da det er en spesialavtale mellom SQ og SK, som bare Tallinn kan svare deg sikkert på. Jeg ville investert de 100 kr det koster, og satt opp varsel på F4A4. Det er nok den beste muligheten for å få tur retur for 2 personer på dette strekket, når man er så sent ute,
Satser på noe så kjedelig som at det åpner seg seter på tg 954 fra bkk til Osl. Nå ser tilgjengeligheten ut til å være veldig god, men kun ledig i eco. Hva tilsier erfaringen om ca. tid de evt åpner flere I-seter? 14 dager?
Ok ok ok.... Trenger inputs på et luksusproblem: Fra før har jeg fløyet med LH F og Thai F x 1. Til høsten skal jeg til Australia (New Zealand?), og har pr. idag ruten OSL-FRA-HND-PEK-SYD-SIN-PEK-FRA-OSL. Der er det ANA F x 1, Air China F x 2, Singapore F x 1 og Singapore biz x 1 (SYD-SIN). Jeg vurderer sterkt å endre til FRA-PEK med Air China F (altså droppe ANA F), videre med SIN F til Singapore og videre i Singapore F eller biz til Australia/evt. New Zealand (hvis SQ-tilgjengelighet såklart!). Høres kanskje merkelig ut for noen, men grunnen er at jeg vil først og fremst ha en ny runde med LH F i høst også. Tanken er altså at tilgjengeligheten er størst til Beijing med LH F, og at jeg derfor "safer"(?) inn på denne flyvningen. Bonusen er potensielt i tillegg Singapore F x 1 eller 2, og evt. Singapore biz. Sjansespillet er at med ruten jeg har i dag, kan jeg bytte til LH F både til Tokyo og Beijing,og komme meg videre med flyvningen til Sydney i Air China F.... Og hvis jeg ikke får LH F med ny routing, dropper jeg i praksis ANA F mot Air China F (og selvfølgelig SQ F da, men den har jeg på returen uansett...). Ka du tru?
Skulle satt opp ruten leg for leg med selskap og klasse, så ville det blitt mer oversiktlig. Men om jeg forstår har du allerede en sq f, uten at jeg vet konfig og flytype. Og du vil bytte NH F mot CA F? Har ikke flydd ca f, men ut fra alt jeg har lest fra andre enn are, høres det ut som galskap. Min tur fra LHR til HND med NH F var nok mitt høydepunkt så langt, da jeg ikke har fått suites med sq.
Er F suites fra SIN-PEK, og det har jeg allerede på returen. Rute i dag: OSL-FRA FRA-HND med ANA F HND-PEK med ANA biz PEK-SYD med Air China F SYD-SIN med Singapore biz SIN-PEK med Singapore F PEK-LHR med Air China F LHR-OSL Hva jeg vurderer å bytte til (beholder returen): OSL-FRA FRA-PEK med Air China F PEK-SIN med Singapore F SIN-SYD/AKL med Singapore F eller biz For igjen å kunne bytte til: FRA-PEK med LH F Tanken er at tilgjengeligheten er mye bedre i LH F til Beijing, og får ekstra Singapore F. Risikoen er at det ikke åpner seg billetter med LH F såklart, og da sitter jeg med Air China i F (og Singapore F) når jeg kunne hatt ANA F (og Air China F).
Hva tenker dere er et godt tillegg på OSL-FRA-BOG? Prøver nå å planlegge en tur med LH F og hvis jeg flyr OSL-FRA-BOG kan jeg kanskje like godt legge på et strekke til. Forslag?
Ok, jeg ser det kan være et dilemma. Det er klart hvis du får til alle byttene, så har du LH F med ground services på FRA. Og du får mere SQ F. Men søren altså... jeg liker ANA F. Og hvor god er tilgjengeligheten på SIN-SYD med SQ F? AKL er kanskje bedre, og mer sannsynlig? Hvis destinasjonen er likegyldig kan du kanskje "go for it"? Det blir et sjansespill - jeg har ikke flydd SQ suites, "kun" 777 F - men ellers rangerer jeg absolutt ANA F som det beste produktet i luften av de du snakker om her. Vil egentlig ikke komme med noen anbefalning. Det blir en super tur uansett. Tror kanskje jeg heller hadde prøvd alt jeg kunne å skaffe noe annen vei fra HND til SYD/AKL jeg
Ser dessverre ikke ut til at det går noen *A flyvninger til Argentina eller Uruguay: https://flights.staralliance.com/en/flights-to-bogota
Mystisk. Kan ikkje seie eg er særlig godt bevandra i søramerikanske flyselskap, men at ingen som flyr mellom Bogota og f.eks. Buenos Aires eller Montevideo er med i *A var overraskande. @indahla har reist frå Oslo til New York via Singapore, so han gir f
Avianca har flere direktefyvninger mellom BOG og EZE, en av flyvningene er med A330. Montevideo krever vel en mellomlanding, når jeg gjør et tilfeldig søk, med Copa eller Avianca.