Har noen oversikt over hvor langt frem i tid de forskjellige bonusprogrammene slipper billetter? ser ut som AF og KLM har ca. 330 dager?
Den fremstår som bedre fordi den bare søker i et knippe selskaper. Det er rett og slett mye mindre data nå.
Har prøvd å se etter billetter til/fra EZE og SCL med destinasjon ATL, AMS, CDG og TRD, men nada; "Vi fant ingen flygninger på de valgte datoene.". Synd... håpet på å kunne forbedre i alle fall hjemreisen på en tur i januar, som nå består av 5 legs.
hvis du søker til en annen plass, også oppdaterer du søket med RUN, så kommer 60k t/r men en får oops meldingen når man skal betale.
Fikk booket KRS til CAY for 60.000 Poeng Er fornøyd med den Booking gebyren var jo litt da ... men det er vel litt kompensering for å kunne fly til French Gayana for så billig pris da
Jeg kommer meg til at jeg har fylt inn all informasjon, men så feiler den CAY til sommeren. Jeg får opp CAY når jeg kommer meg inn på den andre søkesiden (typisk når et annet søk feiler)
Tenker på generellt grunnlag at det kanskje er en god idè, å ikke skryte for mye av bookede, turer til priser som ikke er det man egentlig skal betale. Da forsvinner den muligheten rimelig fort.
argh, angrer litt at jeg har så og si alle poengene låst opp i en *A booking for neste sommer nå. Men det er vel en sjangs for at SAS kansellerer disse når det oppdages, er jo tydelig en "error fare". Risikerer ikke å sitte igjen med noen ting