Då har eg fått søkt litt, sjølv om modulen er relativt ustabil. Ser ut til å vere ok tilgjengelegheit mellom AES og AMS, men vert ofte særs lange reiseruter som kjem opp. Mange 23t mellomlandingar på AMS og CDG. Dei viser i alle fall, i motsetning til i Star-søket som maks hadde 8t. Ein del destinasjonar som ikkje er mogleg å søke på, eks Reunion (RUN).
Kjaurde igjennom ein booking til TPE, men det fungerte visst berre nesten. Måtte booke utan CT, kvar gong eg kryssa av på CT forsvann alle alternativ i biz og kun eco sto att.
Ser selv at AF/KLM seter i biz som er tilgjengelige for Delta (awardfares) ikke dukker opp i søket på sas.no…..
Jeg klarer også å finne ruter med VN til vanlig pris uten 100% tillegg. Men så får jeg feilmelding om antall søk og kommer ikke videre etter å ha tastet inn opplysninger om reisende. Dessverre regner jeg med at denne prisen bare er en feil og at den dobler seg igjen når alt fungerer.
Samme her, men hvis man bare trykker ok/enter på den meldingen nok(5 til 10) ganger så dukket søket opp med resultat til slutt.
Min første tanke ang denne grensen er at de ønsker å stenge ute 3.part søkemotorer slik som awardfares. Så er grensen satt litt lavt eller intervall på søk for langt.
Jeg tror hun ville si at prisen ennå(!) ikke er doblet. Test med CT på VN på ut- og hjemreise (jeg kommer likevel ikke videre).
Jeg fikk til å bestille billetter internt i Asia med China Airlines til vanlig poeng pris, og har allerde fått de på mail. Ser ut som de ikke har klart å implementere dobbel pris enda.
Har brukt noen dager på å søke gjennom både Flying Blue og Skymiles på awardfares, og ingenting av det jeg har notert meg derfra, dukker opp hos SAS foreløpig. Kun en masse melkeruter i Øko.
Akkurat hvorfor kan vi bare spekulere i. Se tekst under Mer Informasjon: https://www.sas.no/eurobonus/poeng/bruke/partnerbonusreiser/
Samme her. Kan ikke si at jeg er overrasket, men at SAS ikke klarer å ha dette klart til en lanseringsdato de selv har satt er bare pinlig. Glad jeg ikke satt oppe i natt for det ræva greiene her.
Jeg personlig vil unngå å booke Korean Air dersom jeg skal reise alene og flytyper jeg skal fly med fremdeles har gamle biz-seter.