Det er vel ingen som har bekreftet at dette skal være tilgjengelig fra midnatt heller? Jeg vil tro de ikke tar sjansen på å rulle ut nye features kl 00 på en lørdag når de sikkert bare har noen få på jobb. Personlig tipper jeg de ruller det ut i morgen tidlig når de har flere på IT på jobb
Vel, SAS må jo ha visst at 1 september er en søndag. De har likevel skrevet "fra og med 1 september" på nettsiden sin for lengst. Og slik er det der fortsatt:
Ser ut som om de er mest opptatt av salg i starten - nå dukker KLM opp i reisesøk (men bare for flighter med mellomlanding, ikke for direkteflighter):
Joda for all del. Men dette er litt det samme som at kundeaviser også ofte publiseres ved midnatt - men alle vet at de fysiske butikkene ikke åpner før neste morgen
Jeg har foreløpig fått opp denne hvis jeg velger... canada, frankrike, nederland som lokasjon... Men selve søket gir foreløpig denne:
Kom helt fram til betaling, men interresant nok at Vietnam Airlines som skulle kostet 330k poeng. Jeg har ikke bestilt, når jeg allerede har SAS til PVG snart og jeg ikke har tenkt å reise i de aktuelle datoene som jeg testet. Bemerker meg at jeg får stadig feilmelding når jeg prøver å bruke CT
Da finner jeg reiser med Air France, Delta og Virgin på en typisk destinasjon det «aldri» har vært tilgang med *A. Merker meg to ting: - Må logge inn før jeg får søke (nettleser mobil) - Begrensninger i antall søk. Prøvde å bla i datofane på utreise for å få opp billetter, men fikk feilmelding om at jeg hadde gjort for mange søk på kort tid og måtte vente. Fungerte etter et halvminutt igjen.
Jeg ser ut til å få bestilt - men skatte-kalkulasjonen ser helt crazy ut for to personer fra LHR til karibien, ser ut som absolutt alle skatter er "slått på":
Har gjort noen dummy-søkninger fra Stockholm til Tokyo neste sommer. Får en del valgmuligheter, men kun i Economy. Endrer jeg utreisen til å være fra Amsterdam så dukker Business opp på en del ruter. Dette var bare en kjapp observasjon.