Kona fyller rundt år, så da ble det funnet frem en godbit innerst i vinkjelleren. (Da ble det frigjort en plass til 2015 årgangen)
Støttes, på høy tid med en samling i Trondheim igjen. Sånn da kan vi skli tilbake til trådens egentlige tema
Absolutt ikke, bruk bare litt tid på glasset. Feks så synes jeg 2013 årgangen er prefekt til østers og annen litt salt sjømat.
På lørdag tok jeg med en kompis til Bakklandet og til en liten skjult perle kalt NB6…. Der fikk vi servert denne lille godbiten i bytte mot noe peng. Kan ikke si at jeg ble skuffet akkurat….
Noen ganger så bør man smake å drikke noe som ikke alltid er like lett å få tak i …Alltid greit å sette referansepunkter nå og da.
Velfortjent etter vel gjennomført konfirmasjonshelg. 2012. Snasen vin. Kom vel ny årgang på slippet nå. K
Har noen flasker med Dom Perignon P2 (1998, 1999, 2000 og 2002) samt to stk 2008 og en fra 1990 for salg om noen her inne er interessert i å kjøpe? PM om interesse!
Og da kan man meddele at «hus-crémanten» fra Louis Bouillot - denne i 2018 årgang- er nedsatt med 60 kr. fra 239,90 til 179,90. Greit å ha liggende i hus, jeg synes den er fin som «hverdagsdrikk» Bestilte likeså godt to kasser i dag