Corona-tråden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Woodswing, 06. mars 2020.

1. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    8,920
    Bonuspoeng:
    183
    Det er det nok ingen som vet :p Godt med litt ekstra ferie i Bali hvis trafikken stopper?

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,632
    Bonuspoeng:
    293
    Ja
    Men når kommer den i gang igjen?
    Hvem betaler?

drsyk liker dette
  3. elgringo1964

elgringo1964 Med lem

Likes mottatt:
    537
    Bonuspoeng:
    93
    Innbiller meg at det er mindre sjans for å bli smittet i loungen enn om man må sitte i mylderet i avgangshallen.
    Renholdet virker også å være bedre der.

4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,416
    Bonuspoeng:
    183
    På meny borte i gata her var det en fyr som kjøpte 70 trepakninger med mais. Det er 210 bokser det. En annen dro med seg 80 pakker med diverse pasta og spaghetti. Galskap.

Jeg kjøpte 30 pakker med bleier, og har ikke barn i bleiealder engang. Er det galskap også? :p

Calling, milehigh, Biegelo and 4 others like this.
  5. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,416
    Bonuspoeng:
    183
    Det er et godt spørsmål. Jeg reiser til Budapest om et par timer, og planen er å være til neste søndag. Skulle alt bli stengt ned så er jeg i en såpass heldig situasjon at jeg kan ha hjemmekontor overalt, så jobben får jeg uansett gjort, og jeg skal nok overleve både 2, 3 og 4 uker ekstra der.

milehigh liker dette
  6. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,924
    Bonuspoeng:
    183
    Det virker som at det blir hjemmekontor i India ei stund, da India nå har stengt grensene for hele verden, og om 6 dager kan jeg klareres som trygg, og da får jeg opphold så lenge dette kaoset varer i følge Indiske myndigheter så da er det bare å vente ut stormen oppi fjellene der...

7. Krokan

Krokan Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hva med alle kabinansatte, skal vel godt gjøres å finne noen som ikke sitter i hjemmekarantene, eller er de fritatt?

milehigh liker dette
  8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lite mylder i avgangshallen for tida skal man tro bildene som blir postet...

9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Ja da, de reagerte ASAP da de ble tatt på sengen...Før det var det HYSJ HYSJ...;)

10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Er MASSIV forskjell...Vi gjør det for kun F og bobler, mens de som hamstre ser verdens undergang, 3.verdens krig, Corona utsletting, Zombie Apocalypse. Is tiden, klima utslettelse, en asteroide kommer osv... :D

Blaa, oggaman, Biegelo and 1 other person like this.
  11. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Du glemte armageddon... :eek: :p

Btw, ble lite Trumf på oss i går. "Alt" av varer var borte fra vår butikk, Kiwi Fornebuporten. :( #wearedoomed

drsyk liker dette
  12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Info fra Europeiske nå om avbestilling pga. myndighetenes råd om å ikke reise:

1. Avbestilling av alle private utenlandsreiser, med avreise 12.-26. mars
    Europeiske støtter norske myndigheters sterke oppfordring til ikke å dra på fritidsreiser til og med 26. mars. Om du har kjøpt en privat utenlandsreise med planlagt avreise i løpet av denne perioden, dekker vi avbestillingskostnadene. For å sørge for at vi er tilgjengelige for de som allerede er på reise, ikke ta kontakt med oss på telefon før 26. mars. I mellomtiden ta kontakt med flyselskapet, hotell eller reisearrangør for å undersøke hva du kan få refundert. Etter 26. mars registrer skade her for avbestillingskostnader du ikke har fått refundert av flyselskap, hotell eller reisearrangør.

Eddie47, Sonictravel, johkon and 7 others like this.
  13. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,213
    Bonuspoeng:
    183
    Følte meg rimeleg dum i går på gårsdagens TTT :p Men det var ikkje mykje tørrvarer og boksmat gitt. Mest ferskt sidan no blir en jo heime og ikkje på reise, så då trengs det jo litt meir enn normalt av ferske varer enn normalt når ein for tida vekependlar. (Fram til onsdag)

Rscott, ChrisTW and drsyk like this.
  14. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    93
    Bra! Håper Frende følger etter; det blir for dumt å gjemme seg bak at dette ikke er spesifikt et "reiseråd". Ellers blir jeg fristet til å reise allikevel, på pur faen ;)

15. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Dagens nøtt, når igang? Du kan vel låne seilbåten til Greta? Sikker hu som har satt igang alt dette, da det har ALDRI vært så lite klima grinning i media som i disse dager.:rolleyes:

Jo fakturaen sendes til:

Erna Solberg.

milehigh liker dette
  16. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Hele hustanden må i karantene om man har vært utenfor norden ref FHI

Helsedirektoratet har nå også gitt pålegg om at alle som har vært på reise utenfor Norden i perioden etter 27. februar skal holde seg i hjemmekarantene i 14 dager etter hjemkomst. Dette gjelder også deres husstandsmedlemmer

17. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var også en av dem som dro på ekstra i går. Ikke fordi jeg tror det blir tomt for noe som helst. Hyllene blir jo fylt opp igjen, og det er plenty til alle. Men fordi jeg faktisk ser for meg å gjøre som anbefalt og holde meg hjemme de neste par ukene. Ser ingen grunn til å skulle fly i butikken hver dag, og utsette meg selv og andre for smittefare.

milehigh, snus_mumrikken and Tjo like this.
  18. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    792
    Bonuspoeng:
    93
    Det trakk de nettopp tilbake enn så lenge :p

Tjo liker dette
  19. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
  20. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,453
    Bonuspoeng:
    183
    Greta har satt i gang dette???
    Media er vel opptatt med å snakke om andre ting en klima i disse dager...

Nå tror jeg kanskje legen skal sette seg selv i karantene, for å roe seg litt ned... :)

flying_all, holmen and vegardg like this.

Del denne siden