Det er bl.a. jeg som har noen (dårlige) erfaringer med refusjoner og reservasjoner på Curve.
Kortversjonen:
Refusjoner går greit, men tar laaaaaang tid. Først sendes refusjonen fra salgsstedet til Curve, dette tar de normale 1-3 virkedagene. Så skal Curve refundere til det underliggende kortet, og dette tar ytterligere 1-5 virkedager (min erfaring er typisk 3-4 virkedager). Altså totalt 2-8 virkedager. Det er bortimot to uker på kalenderen i verste fall, og det er leeeeenge. Men pengene kommer (til slutt).
Reserversjoner er mye verre. De belaster da det underliggende kortet som et vanlig kjøp. Jeg måtte til slutt true med å reklamere til DNB på transaksjonen, via deres åpne Facebook side etter å ha hatt NOK 16 000,- utestående i over en uke uten at noe skjedde, og uten at de svarte på mine henvendelser. Da ble det imidlertid fart i sakene, og pengene kom nesten med en gang
Så jeg tenker; refusjoner er vel OK (hvis man har god tid), reservasjoner (som ikke senere blir til en transaksjon) styr langt unna....
Ellers strålende fornøyd med Curve
Last edited: 30. nov 2018