Ble innført for noen uker siden, jeg fikk cashback på alle kjøp med Curve i Japan for 2 uker siden. Fikk en epost 20.sep med teksten nedenfor. Dessverre er det ikke direkte cashback, men det de kaller "Curve Cash Points". Har ikke klart å finne liste over hvor man får brukt de, tror det er samme steder man kan velge for ekstra cashback; Når jeg kjøpte en sjokolade på en Shell bensinstasjon i forgårs fikk jeg notifikasjon at den automatisk var betalt Curve Cash Points, 206 points for 29kr. For å gjøre det enda mer komplisert er cashback saldo i appen oppgitt i GBP...
Interregional Cashback has landed
As a premium Curve customer, you will now earn 1% cashback on all your spending* outside the UK & Europe.
*Fee free limits apply. Cashback for Interregional spending is determined by the Mastercard and Visa networks and excludes the following countries: Antarctica, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia, Israel, Kazakhstan, Kosovo, Kyrgyzstan, Russia, Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha, Saint Pierre and Miquelon, Serbia, Tajikistan, Turkey, Turkmenistan, Ukraine, Uzbekistan, and Vatican City.
Vis alt...