Takk for info, har nå anskaffet ved å bruke aktiveringskoden din. Ser frem til å ikke la arbeidsgiver betale i dyre dommer for databruk i USA!
Da var 3 stk Airalo eSIM kjøpt inn og installert på telefonen klar til vinterferien. Et for Tyrkia, et for Malaysia og et for Thailand. Rakk akkurat å benytte meg av tilbudet på 50GB i Thailand for $9.90. Tror jeg må starte Wi-Fi sone på stranden i Thailand for å klare å bli kvitt 50GB på en uke
Jeg liker denne app godt. Har også betalt livstid lisens. Noen andre som har livstids lisens. Livstid er relativt
Flighty er et alternativ. Ikke så flott og oversiktlig som app in the air,men mye av det samme. Men man må legge inn reiser manuellt eller via Trip It. Ensete fordelen med flighty er at man kan zoome inn på kartet og se hvor alle gater er på flyplasser. En bra ting når man sitter på fly til med conection og lurer på hvor går jeg når jeg er fremme for å komme til conecting fly og gate.
Awardwallet er noe mer basic i interfacet, men henter alt av flyreiser, hotell og leiebil fra mailboksen. Man kan også maile reisebestillinger til sin egen Awardwallet-mail, og så kommer det automatisk inn. Holder også styr på hvor mange poeng man har i de ulike programmene samt utløpsdato. For fin fremvisning og logging av flyreisene bruker jeg my.flightradar24.com
Jeg har TripIt Pro, og det har fungert greit. Får det siden vi bruker Concur, usikker på om jeg ville betalt 49 dollar i året for det selv fremfor Flighty, men hvis du jobber et sted som har Concur kan det fort være mulig å linke det sammen med TripIt for å få full Pro-funksjonalitet gratis.
Kjempefornøyd med TripIt, men savner funksjonen som AppInTheAir har med flight oversikt per år…. Tips?
Hva slags statistikk trenger du? Flightradar24 gir deg en grei oversikt over flighter her per, måned, ukedag osv. Helt gratis og.
Flighty lagrer dine gamle reiser slik som app in the air gjorde. Viser også avgangstid,forsinkelser,osv,i gjennomførte reiser. Disse er ikke alltid 100% nøyaktige på avgang/ankomst tid,det samme var app inn the air. Tror de får data på samme sted. Dette gjeler også for flightradar 24. Logger alltid ombord på fly og står flyet f,eks 1 time på gate pga noe,blir det ofte logget på alle de nevnte stedene med feil,ofte i rute.