Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    856
    Likes mottatt:
    2,699
    Bonuspoeng:
    93
    Bestillinger hos Strawberry dukker normalt opp ganske umiddelbart, om det ikke dukker opp ila. 24 timer har det mest sannsynlig skjedd noe med registreringen når du gikk fra viatrumf til strawberry. I slike tilfeller gjør jeg som @holmen og bestiller på nytt, som regel er prisen den samme dagen etter.

    Er bare kjent med en annen bug hvor maks 5 bookinger "på rappen" blir registrert.
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,821
    Bonuspoeng:
    293
    Det har jeg også merket.
    Jeg går derfor ut av Strawberry (eller andre nettsider) og inn igjen via ViaTrumf for hver bestilling. Da ser det ut til å gå bra hver gang.
     
    Nordlands and Sunnfjordingen like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er mi erfaring og. Eg går alltid inn via VT og loggar inn, før eg lukkar Strawberry-tab'en, går inn på nytt og bestiller. Ny tab for kvar bestilling.
     
    Nordlands and holmen like this.
  4. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    256
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har ALDRI fått noe som helst fra Strawberry automatisk. Sitter med egen fane i bonusregnearket bare for dem :confused:

    Er vel på femte PC'n og tredje OS siden jeg startet med Viatrumf....
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Har du noko slags ad blocker? Eg brukar ein heilt rein "profil" i Google Chrome til VT, men det fungerte alltid godt før i tida då eg brukte det som ein del av den vanlige profilen.
     
    Thomas123 liker dette
  6. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    256
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, men ikke på Trumfprofilen... Har testet Edge også. Konkluderte med at noe er galt, men at det er til å leve med. Får ikke "nyhetsbrev" fra dem heller. (Og ikke SAS for den gangs skyld.)

    Scandic, Coop og Norwegian derimot, de dundrer på med nyhetsbrev som om de skulle ha noe å bidra med her i gården :eek:
     
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har slått av nyheitsbrev frå Trumf. Hadde same problem som deg med SAS, men fekk løyst det ved å logge inn på SAS-profilen min, velge vekk alle nyheitsbreva, logge ut, logge inn og so velge dei nyheitsbreva eg ville ha.
     
  8. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    3,879
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bruker Edge (utelukkende) for ViaTrumf selv og ViaTrumf fungerer når man slår av "Tracking prevention" (som jeg vil tro er slått på som default).

    upload_2024-4-15_13-13-0.png
     
  9. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    5,516
    Bonuspoeng:
    183
    De har jo pleid de å ha 2 for 3 på jacobs utvalgte ve ujevne mellomrom, og hadde vel det også hele sommeren i fjor. Dette er vel en grei substitutt for det.

    Kvaliteten i disse varene er jeg jevnt over fornøyd med.

    K
     
  10. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Ble 'Meny Mer' medlem idag uten å lese vilkårene, og brukte dermed min 10% ekstra trumf på en 200kr's handel 3 dager før TTT o_O

    Skriver dette slik at andre ikke begår samme feil...
     
    Cumulus, AirMags, EndreD and 4 others like this.
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Kondolerer :oops:
     
    AirMags, Storbaba, themichael and 5 others like this.
  12. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,326
    Likes mottatt:
    2,518
    Bonuspoeng:
    113
    Erfarte plutselig en gang at jeg ikke fikk på Strawberry, da viste det seg at jeg hadde "Avvist" cookies på strawberry.no Etter å ha godkjent cookies, har jeg siden ALLTID fått registrert bookingene.

    Så kan være du har valgt "Kun nødvendige" en gang, og da er erfaringen som sagt at det går åt skogen med ViaTrumf på Strawberry.
     
    holmen liker dette
  13. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,279
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    30% på Jacobs frem til august. 50% på bleier... i got a bad feeling about this, som man sier på film. Med inflasjon i samfunnet generelt og trumf spesifikt, så tror jeg en devaluering av EB blir varslet snart.
     
  14. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,640
    Likes mottatt:
    3,951
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde det bare gjaldt denne uken så jeg løp og handlet Jacobs-varer for nesten 4000 i dag :p Jaja.. Det ble jo 15000 EBP så jeg skal ikke klage.
     
    Mysterio, The_Dude and NoLimit like this.
  15. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tipper at SAS sitter og gnir seg i hendene av alle aktivitetene Norgesgruppen gjør for å få Trumfkundene til å hande i deres butikker. For det første er det ikke slik at "alle" trumfkunder konverterer til EB. Dernest, hvert eneste EB som Norgesgruppen kjøper av SAS er til en pris som SAS er villig til å selge for. Mao. strømmer det penger inn i kassen for alle innkjøpene fra bonusnissene som konverterer. Så dette punktet tror jeg ikke er noen større spire ift. devaluering av EB.

    Nå har jo SAS sagt at det ikke blir noen endringer til høst ifm. overgangen til ST, men siden poengprisene har stått på stedet hvil en periode hvor prisene, og kanskje flyprisene i særdeleshet har økt (jfr. din kommentar om inflasjon), så tror nok jeg at det ligger an til høyere poengpriser i løpet av 2025..
     
    Nordlands, furlong and freddyen like this.
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,486
    Likes mottatt:
    1,426
    Bonuspoeng:
    113
    SAS har privilegiet å se på Eurobonus under ett.
    Det kan godt være at bonusbillettene ikke er spesielt billig om du regner inn poeng som går ut på dato og kapitalgevinsten ved å sitte på pengene fra Trumf, kredittkort ol.
    Det er i deres interesse å gjøre programmet så attraktivt som mulig, selv om de fleste ikke klarer å utnytte det slik som oss her på forumet.
     
  17. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,283
    Likes mottatt:
    6,397
    Bonuspoeng:
    183
    50% Trumf-galskap er ikke et nytt fenomen. Inflasjon og «dyrtid» betyr antagelig også at folk flest tar ut besparelsen i cash? https://insideflyer.no/forums/threa...å-50-attende-på-fredag-og-laurdag-2018.11885/
     
  18. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,279
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    @Storbaba @trygveat , jeg hører og er ikke uenig. Det jeg frykter er at bonusplasser står stille / blir færre, mens poeng blir flere... da må prisene sittes opp.
     
    Storbaba liker dette
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,821
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor stor andel av Trumf blir egentlig overført til EB? Jeg tror ikke vi er så veldig representative for Norges befolkning på det punktet..
     
    Storbaba, RoadKing, thfagert and 2 others like this.
  20. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    806
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde vært spennende å vite, jeg tror det er overraskende lavt. Vil også tro en stor del av de med automatisk overføring har en konto her inne.
     

Del denne siden