Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    3,874
    Bonuspoeng:
    113
    Det gjør den hos meg :). Men jeg har sett at produkter som er utsolgt i nettbutikk ikke alltid merkes med "Meny Mer". Men klikker man på produktet, så står det at man får 30%.
    upload_2024-4-20_16-27-32.png

    Egentlig er det jo tydelig at det skal gjelde alle Jacobs produkter.

    upload_2024-4-20_16-27-20.png
     
    EndreD liker dette
  2. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    290
    Likes mottatt:
    1,553
    Bonuspoeng:
    93
    Er det slik at man får 30% trumf på alle varer hos Jacobs? Må man gjøre noe spesielt for å få det? Jeg har ikke fulgt så veldig godt med på dette, men hvis så er tilfelle vet jeg hvor jeg skal handle neste gang jeg kjører gjennom Oslo.
     
  3. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Jacobs er for tiden under oppussing. Dette gjelder produktene merket Jacobs kjøpt hos meny. Du må bli meny mer medlem for å få 30% trumf.
     
  4. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Dette kan bli en gullgruve nå som grillsesongen er på trappene. Ser de har mye produkter til det :D:)
     
    Cumulus liker dette
  5. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,160
    Likes mottatt:
    7,490
    Bonuspoeng:
    293
    Det eneste du må gjøre er å melde deg inn i meny mer. Bare pass på å ikke småhandle varer første handel, for du får 10% på alle varer i tillegg til de 30% på mer-varer første gang du handler
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Og so eg som har næraste Menybutikk to timar vekke…
     
    watchaddicted and Nordlands like this.
  7. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje vi må lage egen jacobs oppskrift tråd :D

    I dag ble det ihvertfall grillet jacobs indrefileet med jacobs urtesmør. Til dessert jacobs ostekake :p

    Samtidig melder sas appen om betydelig påfyll av poeng :cool:
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,247
    Likes mottatt:
    8,639
    Bonuspoeng:
    183
    Ethan Chlebowski har jeg vært fan av lenge, og han har en veldig ryddig nettside med oppskrifter som i tillegg har fokus på teknikk. Godt utgangspunkt og garantert mye hvor råvarene fra Meny fint kan brukes.

    I praksis alt fra J. Kenji Lopez-Alt er også knallbra. Mye fokus på teknikksammenligning, f.eks. hvordan teknikk på pesto kan i stor grad påvirke smak. Verdt å forsøke, ulempen er at du da sikkert kommer til å synes at den prosesserte Jacobs-pestoen ikke er like god ;)

    https://www.cookwell.com/
     
    paron and Nuvolari like this.
  9. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    217
    Bonuspoeng:
    43
    Da blir det kaffe for resten av 2024
     

    Attached Files:

    haifinn and freddyen like this.
  10. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    347
    Likes mottatt:
    442
    Bonuspoeng:
    63
    Gikk på en liten smell med Apotek1s Klikk & hent løsning. Ser jeg ikke hadde koblet sammen A1 kontoen med trumf, og fikk heller ikke sveipe trumfkortet i kassen når jeg hentet varene. Tror jeg har fikset problemet nå, men må man betale med debetkort på nettsiden ved klikk & hent for å få trumf, noen som vet?
     
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,687
    Likes mottatt:
    872,255
    Bonuspoeng:
    293
    Har du tenkt på å flytte til sentrale strøk?
     
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Ein blir nesten frista. Heldigvis berre nesten. Det blir nok storhandel på Meny Knarvik dei neste gongane eg køyrer forbi. I indre Sogn er eg aldri, so det gir eg opp.
     
  13. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    424
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan koble Trumf profilen din til Apotek 1 profilen, og så ordner det seg når du bestiller som innlogget, men det var ikke veldig enkelt å finne alle disse valgene.. :p
     
    Durek liker dette
  14. Kennet

    Kennet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    ok :) Jeg har samme melding nå, selv etter noen dager og med forskjellige nettleserer på 2 foskjellige maskiner, så da er det kanskje en bug der.

    Men jda har jeg forstått det slik at det kommer ikke opp noen som helt bekreftelse (annet en meldingen på viatrumf siden at besøket er registret) på at de registrer handelen? Og ser flere bruker incognito/private mode på nettleser når de handler for å unngå andre problemer? :)
     
  15. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,115
    Likes mottatt:
    7,379
    Bonuspoeng:
    183
    Muligens et kan du ikke bare spise kake spørsmål, men Meny Knarvik/Indre Sogn kjører ikke ut varer, altså at du kan bestille på nettet?
     
  16. DJViking

    DJViking Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg glemte å først gå innom viaTrumft før jeg reserverte hotell hos Hotels.com.
    Er det mulig å etterregistrere det, eller må jeg kansellere og booke på nytt?
    6,3% trumf på 15000kr er litt synd å gå glipp av.

    Må jeg betale under bookingen for å få Trumf.
    Eller får jeg også Trumf hvis jeg velger å betale ved hotellet?

    Jeg har nå kansellert og skal booke på nytt nå etter å ha gått gjennom viaTrumf.
     
    Last edited: 22. april 2024
  17. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,428
    Likes mottatt:
    8,804
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan betale akkurat hvordan du vil, og du får like mye trumf uansett
     
  18. DJViking

    DJViking Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    28
    Spent å se om det dukker opp hos viaTrumf.

    Jeg bestilte nettbrett hos Komplett i går. Det ligger allerede på visningen på viaTrumf.

    Det er vel ikke trumf-poeng på Momsen? Jeg fikk poeng for en kjøpesum på 8000kr, men totalt kjøpepris med moms kom på 10080kr.
     
  19. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,639
    Likes mottatt:
    3,947
    Bonuspoeng:
    113
    Det er opp til hver enkelt nettbutikk. Som oftest uten. Jeg bestilte en grill fra Weber for en 10-12 dager siden, og har fått bekreftet hele beløpet inkludert mva. Spent på hvor lang tid det tar å få utbetalt siden de er relativt nye her. Betalte 2000 kroner ekstra for å bestille fra Weber kontra norsk nettbutikk, men 18.000 poeng for 17.000 kroner kontra ingenting for 15.000 gjorde at jeg falt ned på Webers egen shop.
     
    AirMags, Spielhaug and Insomnia4u like this.
  20. DJViking

    DJViking Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk Hotels.com i oversikten nå på viaTrumf. Jeg antar at hvis jeg senere kansellerer hotell så blir vel poengene jeg fikk tatt tilbake.

    Hotell for 9 overnattinger 15500kr
    På viaTrumf står det bestillingspris 13139,56kr og Trumf-bonus 819,80kr
     

Del denne siden