Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,429
    Likes mottatt:
    8,808
    Bonuspoeng:
    183
    Hørt på gata: «Hæ? Kan man gjøre om Trumfgavekortet til flybilletter?»
     
    Sunnfjordingen and Vaskehanske like this.
  2. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    683
    Likes mottatt:
    640
    Bonuspoeng:
    93
    I dag spurte jeg mine foreldre (ca 75 år) om de tok ut trumf pengene da de handler på Kiwi og fyller bensin på Shell med visakort. Da sier de at de aldri har fått ut penger fra Trumf og at de hadde spurt på Shell en gang men ingen kunne hjelpe de med dette. De fikk nok de fysiske kortene i 1996 og har mest sannsynlig aldri tatt ut en eneste krone. De hadde for øvrig fått koplet trumfen til visa kortene en gang.

    I 1996 hadde de fast telefon, telefaks og ingen epost adresse...

    I morgen skal jeg ringe Trumf, er veldig spent på hvor mye eventuelt som står på kontoene. Men jeg er nok redd for at de har slettet hele kontoene og tatt pengene selv. Er det noen som har erfaringer med å lete opp gamle kontoer?

    Det er nok ikke tjent en krone etter oktober 2022 vil jeg tro... https://www.trumf.no/Kontonummer-slettet/
     
  3. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    856
    Likes mottatt:
    2,699
    Bonuspoeng:
    93
    Har du noe brev eller gammelt kort med trumfnr? Jeg hadde heldigvis det når jeg hjalp noen å ringe inn og få koblet mobilnr til konto for å kunne logge på og legge til nye kort etc. Det var noen år siden det var tjent trumf da. Det var ganske raskt gjort, de spurte bare om å snakke med kontoeier i 1 minutt for å bekrefte identitet.
     
    Insomnia4u and Skarven like this.
  4. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    683
    Likes mottatt:
    640
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig de har det et sted, de samler på mye. Men tror de fikk kople de sammen med visakortet så snart det var mulig. Kan det ha vært rundt 2005?
     
  5. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Regner med det ikke blir trippel på 30% men lov å drømme
     
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,333
    Likes mottatt:
    1,512
    Bonuspoeng:
    113
    Tipper du får 32%. Som du ser på min var det 39% (da med velkomstbonus på 10%, bonusen på 30% og da fratrekk for standard 1% trumf).
     
  7. TravelAddict

    TravelAddict Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    49
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk 32% på det jeg handlet fra Jacobs i dag.
     
  8. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,387
    Likes mottatt:
    5,538
    Bonuspoeng:
    183
    30% trumf på bananer hos Meny ... da vet en hva en skal spise til frokost, lunch, middag og kvelds fremover :D:D
     
    Skarven, eventyrer, Grooo and 3 others like this.
  9. DJViking

    DJViking Medlem

    Innlegg:
    140
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    28
    Kan nettlesertillegg som Ghostery og AdBlock skape problemer med viaTrumf?
    Jeg har satt viaTrumf på whitelist, men det kanskje også nettstedene som viaTrumf åpner opp også må ligge i whitelisten.
    Jeg har andre nettlesertillegg også, men de antar jeg ikke skaper problemer med tracking (Stylus, DarkReader, ProtonPass, viaTrumf)

    Lurer på om det er derfor jeg kanskje ikke har fått Trumf for mine 2 siste kjøpe gjennom viaTrumf (Strawberry og Adlibris).
     
  10. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,333
    Likes mottatt:
    1,512
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan det nok. Det safeste er enten incognito mode eller en helt egen nettleser til formålet. Jeg hadde en del utfordringer med firefox sine privacy settings (selv med incognito), mens det funket hver gang med chrome, så ble til at jeg da brukte chrome eksklusivt til viatrumf-handler.
     
    freddyen liker dette
  11. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,640
    Likes mottatt:
    3,951
    Bonuspoeng:
    113
    Thumbs up for Protonpass :) For øvrig bruker jeg alltid duckduckgo browser, og tar skjermbilder ved kjøp, både av bekreftelsen fra nettbutikken og banneret med "Vi har registrert.." - inkludert dato og klokkeslett. Har hatt et par saker, og fått Trumf uten mer diskusjon hver gang jeg har sendt skjermbildene.
     
  12. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Har Windows, chrome og adblock, aldri trøbbel med Viatrumf.
     
  13. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    206
    Bonuspoeng:
    43
    Er i disse dager man skulle ønske at man var innkjøpsansvarlig i dyreparken...
     
  14. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    573
    Likes mottatt:
    759
    Bonuspoeng:
    93
    Den Pippi jenta hadde jo alltid store reise planer på gang.
    Først NÅ skjønner man hvorfor hu hadde "Hr Nelson".
     
  15. Kennet

    Kennet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    er det noen som opplever at enkelte av sidene som viatrumf linker til ikke virker? Jeg kan gå in noen av dem fra viatrumf, mens andre får jeg bare feilmelding på. Det står riktig nokk at viatrumf har registrert "besøket", men er de nokk? Og litt merkelig at det bare er sånn på enkelte side.
     
    livinspeed liker dette
  16. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Hva mener du med "ikke virker" og feilmelding? Jeg har aldri opplevd noe slikt på de jeg har handlet gjennom... Ev. gi eksempel på leverandører så kan vi andre sjekke..
     
  17. Kennet

    Kennet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Når man velger en av linkene inne på viatrumf, så åpnes ikke siden i ny fane. Mens andre gjør det? Bruker safari, men jeg fikk samme problemet om jeg bruke Google Chrome. Legger ved bilder så letter å skjønne.

    Som du ser funker for eks: Dustin linken fint, mens HM ikke vil åpne ny fane.
     

    Attached Files:

  18. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,279
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Handler bleier på Kiwi og ser at en del Jacobs er "billigere" en konkurrentene (jada, jeg vet..). Poengene renner inn, det er nesten ikke gøy lenger.

    For den son liker å reise langt og godt er bleieavtalen og 30% på Jacobs et rent spareprosjekt.
     
    livinspeed, oggaman and EndreD like this.
  19. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    390
    Likes mottatt:
    868
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde samme problem med Adlibris forleden ved at lenken ga en 404. Løste seg ved å prøve på nytt dagen etter, så gadd ikke melde det videre, men erindrer at jeg har vært ute for det samme før med andre leverandører.
     
  20. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Man får 30% på alle Jacobs produkter hos Meny. Det er ikke begrenset til de produktene som står i Meny Mer appen under kategorien 30% Trumf bonus på Jacobs utvalgte produkter. Dette gjelder i hvertfall ved fysisk kjøp i butikk. Kjøpte i dag Jacobs Bernaise med trøffel som ga 30% Trumf men dette produktet står altså ikke oppført i 30% kategorien i appen.
     
    Teknolai, Ombo and KRS like this.

Del denne siden