Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,322
    Bonuspoeng:
    93
    Sorry, registrerte ikke at det var Trumf Visa.

2. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    93
    Skulle starte overføring til SAS her en dag, men hadde 1300 trumfpenger som måtte brukes først, og syntes det var dumt å overføre de for 10p/kr. Overførte derfor til Choice og aktiverte overføring til SAS rett etterpå.

Vel, overføringen til Choice gikk ikke gjennom av en eller grunn (senere på dagen stod det dette var utilgjengelig), og pengene havnet rett hos SAS med 15p/kr ettersom de ble tilbakebetalt. :)

dkvt, rookietrader, DanH and 6 others like this.
  3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,924
    Bonuspoeng:
    183
    Det er lov å ha litt flaks :D

Ikke at jeg kommer til å gjøre dette siden jeg fikk ordnet det før dette problemet oppsto :)... Hvis andre derimot havner i denne klemma, kanskje de bør åpne Nordic Choice konto, for så å legge den ned. Så sender du trumfpoengene til kontoen som ikke eksisterer. Så aktiverer du overføring til SAS og voalla så har du fått 15 kroner poenget for disse pengene når de kommer i retur :cool:

Last edited: 25. aug 2018
    awt liker dette
  4. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Nå gir viatrumf 55kr i bonus hos SAS frem til 1.9.18!

Skarven, chipcampden and holmen like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Booket om to turer jeg bestilte på fredag, og kona og jeg bestilte hver for oss på to nye turer i dag. Det blir Trumf av slikt! :cool:

emilrossing liker dette
  6. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Gjorde et par Expedia-bookinger for hhv 9 og 10 dager siden, begge i inkognitomodus, gikk via ViaTrumf, logget på hos Expedia, og gjennomførte bookingene på direkten.

Ingen av disse har dukket opp i VT oversikten enda, noe som er litt uvanlig. Noen andre som har erfart dette i det siste?

7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,589
    Bonuspoeng:
    183
    Ja jeg hadde samme problem for rundt 12-14 dager siden, forsøkte til og med mange ganger uten at ble registrert, ga til slutt opp og bestille via hotels.com der ble kjøpet registrert med en gang.

Disse bookingene jeg gjorde hos expedia, har enda ikke dukket opp, så de ble nok ikke registrert

Når jeg hadde problemer, så ikke URL man ble henvist til hos expedia "riktig" ut, det gjør den nå, så tror det er fikset.

Hvis du har refunderbar booking og prisene er de samme hadde jeg avbestillt og bestillt på nytt.

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Viatrumf har tydligvis fått systemer som fungerer bedre for dem og verre for oss :-(
    Om du la inn en bestilling gjennom hotels.com og brukte prismatch hos hotels så summen ble lavere,endret ikke trumf opptjeningen seg i takt med prisen før nå. Ser at samtlige bestillinger jeg hadde i sommer fikk mindre trumf når de gikk til bekreftet..

9. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk du prismatch på samtlige bestillinger? :) Her har jeg tydeligvis noe å lære!? :cool:

Maggie liker dette
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,238
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp,før var strategien bare å bestille hotell asap når man visste hvor man skal for mest mulig via. Så overvåke prisene nøye gjennom fks momondo og be om prismatch når prisen synker. I tillegg får man jo reward netter gjennom hotels.com så dette har funket utmerket for min del. Til jeg nå innser at via blir justert etter prismatch :-(

freddyen liker dette
  11. peseth1

peseth1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.

Er det noen nettbutikker dere på forumet her skulle ønske var med på ViaTrumf? Jeg kommer til å sende en liste med nettbutikker vi kunne ønsket var med på ViaTrumf.no til viatrumf.

12. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    IHG (InterContinental, Holiday Inn etc.)

Stuttfeiten liker dette
  13. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Det burde ikke være noe problem. IHG er på TopCashback som også leverer løsningen til ViaTrumf.

14. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,335
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan er kostholdet til folket for tiden? Regner med det er mye løksuppe i IF-hjem nå som det er 25% trumfbonus på alle typer løk hos Meny? :D

15. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Kjeften, går fortsatt og gumler på frosne bananer :(

ordnetseg, Kaffen, Are and 5 others like this.
  16. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønt, det begynner jo å minke godt etter hvert. Kan endelig se bunnen av fryseren igjen :D 20180831_175340.jpg

veeegard, dkvt, Are and 8 others like this.
  17. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var nok før min tid. Hvilken banandeal var dette snakk om?

18. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Pas på med sådanne billeder. Der ligger jo Rema vare i den fryser. Folk er blevet frosset ud for at vise sådan noget her omkring...:eek::oops:

SAJblue, Are and Petter B-C like this.
  19. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Haha, man planlegger da litt :p de 30 pakkene med kjøttdeig er selvsagt kjøpt med 10% Æ-rabatt så prisen ble 9 kr/220g, og alt ble betalt med Shell MC. Totalt 30 kr Æ-rabatt og deretter 2,70 kr i trumf :)

20. BDUflyer

BDUflyer Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Kan man legge inn kredittkort på Æ-appen nå, siden du kombinerte Æ med Shell MC?

Del denne siden