Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,850
    Bonuspoeng:
    293
    Det er riktig.

Du kan dobbelt-dippe for trumf, men ikke trippel i dette tilfellet :p

2. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Det stemmer. Du får kun trumfkroner som kan konverteres til bonuspoeng (finnes ikke noe som heter ekstrapoints lengre).

3. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor ble det av taco bonusen hos meny?

4. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    970
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut til å bære borte. Det var dumt.

5. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    968
    Bonuspoeng:
    93
    Er her iallefall i oslo og nær.
    -----------------------
    tac8.jpg

morradi liker dette
  6. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    Etter nå 8+ Europris-butikker i Tromsø skulle jeg ønske at den neste butikken noen starter hadde vært en Meny.

7. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Den mest nordligste finner du i Trøndelag så har mine tvil. På den andre siden har Tromsø Eurospar butikkene. Tromsø har en befolkning på ca 80.000 så vet ikke om Norgesgruppen ville profitert på Meny når du har en del av store Eurospar butikker, samt Kiwi og et par joker butikker. I tillegg har man jo konkurranse fra de andre kjedene.

Samtidig fikk jo omsider Tromsø McDonalds for ikke så lenge siden så hvem vet ;)

8. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med SPAR, Har de sluttet med 30% trumf kampanjer?

9. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    Det dukker opp Eurospar hele tiden. Hver gang det kommer en ny butikk blir det Eurospar. Jeg tenker vi har nok av Eurospar og synes de heller kunne opprettet en Meny. Mener jeg leste Tromsø får en ny Eurospar snart ved Pyramiden senter på fastlandet. Denne kunne godt vært Meny heller.
    Eller Eurospar kunne innført de samme gode Trumf-tilbudene som Meny (siden begge er Norgesgruppen). Har hørt at Meny er akkurat som Eurospar bare annet navn.

10. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,702
    Bonuspoeng:
    93
    Eurospar i Tromsø er spesielle og kan minne litt om Meny ja, utenfor Tromsø synes jeg ikke Eurospar er noe særlig.
    Eide Handel er vel sånn delvis under Meny på en eller annen måte mener jeg å ha lest (vises tom under butikkoversikten til Meny), så går kanskje an å håpe på at de blir litt som Jacob's-butikkene en gang i framtiden, som jeg tror kjører mye det samme som Meny når det gjelder Trumf og tilbud.

Preference liker dette
  11. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,846
    Bonuspoeng:
    93
    Virker slikt dessverre. Jeg har ikke sett noen slike tilbud siden november....

12. Andershellmann

Andershellmann Nytt Medlem

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    28
  13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    De bruker 50 prosent på bleier som ett eksempel, men hadde se ikke gjort det så hadde turister tømmet hele bleiebeholdningen og solgt det på svartebørsen i Europa hvor bleier er svindyrt. Derfor er det bedre at enkelte varer beskyttes igjennom slike ordninger som er utilgjengelige for utlendinger, slik at Norske mødre kan handle bleier til den prisen de kan handles for. Det betyr bare at utlendinger må betale dobbel pris for pleiene i butikken.

14. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Enig der. Når jeg flyttet fra Tromsø for snart 10 år siden så minnet Meny butikkene veldig om Eurospar butikkene vi har nord-på, mens Eurospar/Spar sørpå ikke lignet i nærheten på butikkene i nord.

Virker som det blir vanskeligere å samle trumf-kroner for de i nord spesielt nå når det ser ut som at Spar/Eurospar har sluttet med sine 30% trumf kampanjer.

15. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått denne
    IMG_2691.jpeg
    Og når jeg går inn på linken så får jeg opp dette
    IMG_2692.jpeg
    Noen andre som har fått det samme?
    Vil bare få bekreftet at dette er alt jeg trenger å gjøre før jeg går amok på Spar.

16. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,054
    Bonuspoeng:
    113
    Vil tro det er alt du trenger å gjøre ja. Jeg har ikke fått den sannsynlighvis fordi jeg allerede hadde det aktivert. Spørsmålet er om jeg kan skru det av og aktivere det igjen og få 25% trumf. Svaret avhenger av hvordan dette er kodet i spar sine systemer. Det er absolutt mulig at enhver aktivering er tilstrekkelig. Men man få jo ikke testet det på forhånd.

17. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, fikk 25% på handelen, så da skrur jeg av igjen. :p

18. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,054
    Bonuspoeng:
    113
    Ja den veien fungerer åpenbart. Tenkte motsatt, hvis det er aktivert. Så deaktiver man for så å aktivere det igjen. Da vil spar sitt system ha registret en aktivering. Det skal kodes litt mer avansert dersom man skal i tillegg fange opp at det allerede var aktivert og kun deaktivert et øyeblikk før aktivering igjen.

Flyrlavt liker dette
  19. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,850
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde ikke brukt Fjordkraft før.

Så det var en god anledning før jul, med 750kr kampanje i trumf. Uten binding og uten fast-beløp i 4 mnd.

Etter første purring fra meg (typ 3 uker etter de startet levering), dukket 500kr opp på trumf. De skrev selv at det skulle kommet da levering startet. Not so.

Ny runde med kundechatten, så var de lynraske etter jeg sa jeg har skjermklipp som sier 750kr. Sa ble det ordning med en gang og 250kr til overført.

De utbetaler fort, når de først utbetaler. Men man må altså følge med på om trumf dukker opp, og med riktig beløp...

Baldrick liker dette
  20. RBingham

RBingham Nytt Medlem

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18

Del denne siden