Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
  2. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Det er ikke noe nytt, men "ofte" er å overdrive etter min erfaring. Jeg sjekker alltid pris både i hotels.com-appen og direkte hos hotellet får jeg bestiller noe. Som regel er det dyrest hos Trumf, men ofte er det snakk om minimalt forskjell (f.eks 10-20 kroner). Jeg booker alltid under trumf-kampanjer på 10,9%+ og da er det likevel en no-brainer for min del.

Jeg har ved noen få anledninger sett en forskjell på opp mot +/- 20%, og da er det selvsagt bedre å booke direkte hos hotellet eller i hotels.com-appen.

Spielhaug liker dette
  3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    971
    Bonuspoeng:
    93
  4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,880
    Bonuspoeng:
    113
    Til tross for advarsel hos Trumf: det fungerer helt fint å kombinere Trumf med Hotels.com-appen.
    Dette er nok ikke helt etter intensjonen, men jeg gjorde dette sist for noen måneder siden. Jeg oppdaget dette av ren tilfeldighet, på reise uten tilgang til PC.
    Om du har appen blir du automatisk sendt dit, og jeg gadd rett og slett ikke å avinstallere den for noen skarve Trumf. Så datt de inn til slutt, likevel.

Skippy, Preference, OleMarius and 5 others like this.
  5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,853
    Bonuspoeng:
    293
  6. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Kan legge til at det funket for en kompis som allerede hadde det aktivert.

Nuvolari liker dette
  7. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,851
    Bonuspoeng:
    93
    Da tester vi ut i helga! Deaktiverte i dag, aktiverer i morgen og handler lørdag. Kommer med update, men fristen er vel ut uka?

Nuvolari liker dette
  8. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Innen 08.02 ja.

Nuvolari liker dette
  9. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde kompis fått SMS om det? Vurderer om jeg skal foreta meg 25% handel selv, men ikke fått melding...

10. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen SMS, kun deaktivert og aktivert igjen.

11. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar!
    Får prøve å ta en råsjangs jeg og. Hadde mail aktivert men ikke sms. Deaktiverte mail, så aktiverte jeg begge, så får vi se om det tikker inn på 25% i morgen :)

12. FlyingYeti

FlyingYeti Trives best på tur

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
    Kan bekrefte at jeg fikk 25% bonus i dag etter å ha aktivert varsel på sms i går. Fikk ingen varsling om tilbuded på forhånd. Fikk til og med 25% bonus på øl:eek:. Nå angrer jeg jo på at jeg ikke fylte opp kurven enda mer, men var usikker på om det ville fungere så jeg holdt fornuftig nok litt igjen :rolleyes:

Nuvolari liker dette
  13. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,173
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ringte Trumf i går og spurte. De kunne bekrefte pr. telefon at jeg var påmeldt denne kampanjen. Har ikke fått SMS, men gikk innpå og aktiverte dette før jeg snakket med de. Har ikke handlet enda, så gjenstår jo å se resultatet.

14. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Ringte de selv i dag. Jeg hadde kun e-post samtykke på. Men skrudde det av så skrudde jeg på sms og e-post i dag. De kunne bekrefte at jeg var påmeldt kampanjen. Har aldri fått noe SMS eller lignende.

15. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,173
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk mine 25% under handlerunden i dag, så det funker dette. Ble en handel på «bare» 3200kr, men uansett godt over 11000 EB. :)

16. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,055
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde du både mail og sms samtykke aktivert. Så deaktiverte du begge og aktiverte begge igjen?

17. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,173
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde kun mail aktivert. Aktiverte SMS før jeg ringte Trumf for å dobbeltsjekke at kampanjen gjaldt meg.

18. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,055
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har hatt begge deler aktivert, så deaktivert begge og aktivert igjen og fått 25% trumf?

19. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Ja. Handlet for 4 272,76 kr og fikk 42,70 Trumf – så det ble visst mer 1 %‑bonus enn 25 % denne gangen

20. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,055
    Bonuspoeng:
    113
    Takk. Synd å høre at det ikke fungerte. Da høres det ut som minst et samtykke må aktiveres reelt og at det ikke fungerer å bare skru begge av og på igjen.

Del denne siden