Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Virker slik. Jeg hadde samtykke på e-post, men ikke SMS som jeg skrudde på. Fikk mine 25% på handelen jeg gjennomførte nå.

2. KingBogen

KingBogen Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg hadde begge deler aktivert, skrudde av for noen dager siden og skrudde på igjen igår kveld. Fikk 27% idag med Trumf Pay.

petrate liker dette
  3. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,054
    Bonuspoeng:
    113
    Du skrudde av begge samtykkene og aktiverte de igjen? Hvor lenge ventet du med å aktivere samtykkene igjen? Ser nå at en annen her rapporterer at det fungerte å deaktivere samtykkene og aktivere de igjen men han ventet noen dager. Mulig det må deaktivert i minst 24t for at det skal registreres i systemene.

4. marekz

marekz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde kun e-post aktivert. Skrudde av i går rundt kl 11, aktiverte begge i dag etter 24t+, fikk 25%.

Skulle handlet mer, men lett å si nå.

IMG_7282.jpeg

5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,845
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde epost av. Fikk ingen beskjed om å aktivere. Deaktiverte alle torsdag kveld. Fredag morgen aktiverte jeg alle. Handlet i dag, fikk 25%.
    Screenshot_20260207_142933.jpg

6. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, ser ut som jeg er den eneste som ikke fikk 25%.
    Hadde alt på – deaktiverte sent på kvelden rundt midnatt torsdag, aktiverte fredag morgen rundt kl. 8.
    Kanskje jeg skulle ventet litt lenger.

petrate liker dette
  7. sday

sday EBG, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg deaktiverte 10 min før jeg gikk inn i butikken, aktiverte ca 5min før betaling og fikk 24%+1%.
    Usikker på om det faktisk gikk, så jeg tok ikke hele storhandlingen her.

Attached Files:

Last edited: 07. febr 2026 kl 21:13
    Nordlands liker dette
  8. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg deaktiverte akkurat overføring til Eurobonus, fordi jeg tviler på at jeg greier å bruke så mye poeng som jeg tjener med de booking problemene jeg har fra KRS. Så får jeg heller vurdere en engangs overføring når en kampanje på det kommer i stedet for. På denne måten så unngår jeg å tjene inn poeng som renner ut i sanden. For det er en reel fare for med denne elendige tilgjenligheten som er fra byen min dessverre.

9. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,591
    Bonuspoeng:
    93
    Mener jeg har hørt noe liknende før...:rolleyes:

Henrik, Rapolo, Preference and 9 others like this.
  10. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det har du, men denne gangen er det mer regulering av poeng siden jeg har 200.000+ poeng frem til Juni uansett. Jeg slår av overføringen men kjører på som om jeg har oveføring for å når 14 815 Trumf poeng eller mer på bok, så tar jeg en overføring på kampanje til 13,5 pris og med det så ramler det inn 200 000 EB Poeng eller mer på bok, så er jeg i gang igjen på Premium Nivå fire.

Litt mer som å plassere poengene på ett lager som ikke går ut, slik at de ikke går ut på dato kan en si, så er jeg mer fri til å evaluere hva jeg skal gjøre med dem senere heller :)

Last edited: 08. febr 2026 kl 00:09
  11. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,276
    Bonuspoeng:
    93
    Skrudde av mail og aktiverte så både mail og SMS. Funket fint, ble mye dasspapir til halv pris og kaffe kapsler til 3 for 2:)

Del denne siden