Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,843
    Bonuspoeng:
    183
    Bleietilbudet hos Spar er et rent prisavslag for Trumf-kunder, ikke økt bonus slik som hos Kiwi.

2. FlyingYeti

FlyingYeti Trives best på tur

Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som vet om denne kampanjen også fungerer for netthandel hos spar?

petrate liker dette
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,451
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen tvil om at det funker ihvertfall. Forrige gang var jeg for rask på labben og avmeldte/påmeldte innen 10 min. Det funka ikke. Denne gangen venta jeg et døgn. Funka fjell:
    IMG_0615.jpeg
    Min største trumffangst ever

AirMags, jonss, livinspeed and 8 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,232
    Bonuspoeng:
    293
    Funker fint dette ja.
    Kjøpte litt øl og dopapir og slikt. Handlevognen ble full, og jeg laget litt kø i kassa på den lokale Spar-butikken. :cool:
    Screenshot_20260424-210026.png

Jeg meldte meg av samtykket etter forrige kampanje og var dermed klar denne gang. Har meldt meg av igjen nå, og skal sette i gang med å drikke opp ølen før neste kampanje. :)

Last edited: 25. april 2026
  5. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,249
    Bonuspoeng:
    113
    Spar kommer til å ha færre samtykker etter kampanjen enn før :D Spørs om det blir en neste gang :rolleyes:

Last edited: 25. april 2026
  6. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    942
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg av-og-påmeldte fortløpende tidligere i uka, altså på typ maks 15 sekunder, og det fungerte fint. Hadde åpenbart flaks da?!?

haifinn, petrate and Spielhaug like this.
  7. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Ny runde med 50% trumf på burgerar på Meny.
    IMG_8585.jpeg

8. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Spar er også tilbake med Trumf bonus, blomsterbonus kan vel kombineres med samtykkebonus?:p

Attached Files:

livinspeed, trygveat and Bushyflyer like this.
  9. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,539
    Bonuspoeng:
    113
    Heeelt nydelig og perfekt timing ! Barnebursdag til fredag. Gjett om far skal grille litt burgere til barna.

10. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,592
    Bonuspoeng:
    293
    Helt sikkert! Ofte får man samtykke etter man har gitt bort blomstene ;)

jonss, Jorgen44, Chrisljo and 5 others like this.
  11. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Trumf-widgeten for iPhone er praktisk for å raskt få frem QR-koden til å skanne i kassen, men pass på at Trumf blir registrert.

I selvbetjeningskasse så ser man nå gjerne at Trumf blir registrert, og der har det alltid fungert for meg, mens de små leserne ved siden av betalingsterminalen ved vanlige kasser har jeg fått null registrering to ganger nå (heldigvis så har dem i kassen sagt fra). Har fått det "grønne" symbolet for vellykket registering på telefonen, men ingenting registrert i kassen. Når jeg skannet den vanlige "fullverdige" appen, så ble det registrert som forventet (samme symbol for vellykket registering)

Ville bare si fra i tilfelle noen andre kunne gå glipp av masse Trumf uten å vite om det.

Teknolai, bXmi, Thomas123 and 3 others like this.
  12. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,244
    Bonuspoeng:
    93
    Har den lille leseren gitt et lite pip eller grønt blink i disse tilfellene? Jeg har tilgode å oppleve at det ikke har blitt registrert så lenge den har gitt bekreftelse.

13. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke hørt noen lyd, men QR-kode endret seg til et sånnt symbol som viser at registreringen var vellykket. Gjelder kun den widget'en altså. Inne i appen har det alltid fungert.

14. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,535
    Bonuspoeng:
    93
    Litt tungvint, men jeg spør alltid den i kassen om kortet er pipet inn riktig.

15. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,613
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått et nytt (bonusliv)! Jeg har lenge hatt medlemskort liggende inne i curve. Men curve appen er sirup. Jeg har generert en del medlemskort via strekkode, samt tatt screenshot av medlemskode. Har da kode av hhv: Trumfkort, coop medlemskap og strekkode for coop handlenett.

Lastet ned appen "Material photo widget" - der kan man lage sine egne widgets basert på stillbilder fra billedgalleriet. Har da tatt screenshot og tilpasset trumf og coop x 2.

Da er det 1 trykk på widget for å få opp "albumet" med 3 widgets, en swipe til høyre for å scanne pose og coop-medlemskap. Enormt mye raskere og smidigere handel.

Trumfkortet blir fortsatt værende i lommeboken for permanent lys- og airconditionbruk på hotellrom.

jonss, petrate, Nordlands and 3 others like this.
  16. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,244
    Bonuspoeng:
    93
    Både Trumf-QR og Coop-QR kan legges direkte som widget (på iPhone), men spesielt med Coop kan man risikere å være logget ut, og da virker ikke widgeten heller. Jeg har tatt skjermbilde av QR-kodene og viser disse som bilde blant widgetene. Enkelt, og krever ingen ekstra app.

Dash liker dette
  17. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,967
    Bonuspoeng:
    293
    Det har fungert fint for fler :)

Grooo liker dette
  18. VikingFlyer

VikingFlyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Har kjøpt inn burgere og tilbehør for hele våren og sommeren her. Blir grilling nå i langhelga selvf.:D

livinspeed liker dette
  19. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,612
    Bonuspoeng:
    183
    Ditto

DJasko and VikingFlyer like this.
  20. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,464
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er ikke Spar lokalbutikken lenger, så har laget en grei handleliste til i morgens utflukt - men er det noen som vet om det genererer 25% ved å handle div gavekort på butikker som er nærmere som vi likevel skal innom? Tenker da typ H&M, Spotify o.l. som kan løses inn mot abonnement man allerede har.

Fryktelig leit med allerede veldig full fryser, men skal forsøke å makse alt annet:D Synd ikke jobb tar meg forbi Brokelandsheia denne uka...

Del denne siden