Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Leon

Leon Raccoon City Officer

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk mail i dag om at det hadde tikket inn Trumf for kjøp av en Db-sekk. Jeg kunne ikke huske at jeg hadde kjøpt noen sekk nylig - og det stemte - kjøpet var gjort nesten to år siden, i 2024. Men fint de husket å betale ut Trumf til slutt da :rolleyes:

Storbaba, livinspeed, petrate and 6 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,223
    Bonuspoeng:
    183
    Til info: Joker sin kundeavis gjelder nå fra mandag, ikke tirsdag som tidligere. Dette er gode nyheter for oss bonusnisser. Når for eksempel Troika er ukens 10-kronersvare, smaker den ekstra godt når man vet at hver Troika gir 60 øre Trumf om den kjøpes på gladmandag:D:p

Trillekoff, Leon, Rikke and 10 others like this.
  3. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
  4. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,831
    Bonuspoeng:
    93
    Og 750,- på Fjordkraft igjen. Men ser ikke ut som de har noen abonnement som er ok priset lengre, så tror jeg dropper det.

Last edited: 26. mai 2026 kl 19:54
  5. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,332
    Bonuspoeng:
    183
  6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,085
    Bonuspoeng:
    293
    Når får jeg velkomstgaven?
    • Trumf-velkomstgave blir overført til Trumf-kontoen din etter at du har vært kunde i 2 måneder. Utbetalingsdato er den første virkedag etter 6. hver måned og poeng kan forventes på konto innen den 10.ende. OBS! Du må være aktiv kunde helt til velkomstgaven utbetales og du kan ikke bytte Trumf-konto før velkomstgaven er utbetalt.

Kaffen liker dette
  7. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    113
    Og ingen bindingstid denne gangen også?

8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,085
    Bonuspoeng:
    293
    Fjordkraft har aldri hatt bindingstid, bare karantenetid mellom velkomstbonuser for samme strømmåler

EDIT: Når jeg tenker litt lenger etter så hadde de vel bruddgebyr på et tidspunkt, men mener denne i praksis ikke gjaldt hvis man byttet til et annet selskap pga lovkrav. Så man ble bare belastet hvis man byttet til et annet Fjordkraftabonnement

9. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,831
    Bonuspoeng:
    93
    På Trumf-siden (https://www.trumf.no/fordeler/fjordkraft) står det: "Velkomstgave fra Trumf gir seks måneder bindingstid."
    Ser ikke den samme teksten hos Fjordkraft da, og chatboten Elin er fast bestemt på at det ikke er bindingstid eller bruddgebyr, så da var det jo litt mer aktuelt likevel.

Last edited: 27. mai 2026 kl 17:17

Del denne siden