Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Leon

Leon Raccoon City Officer

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk mail i dag om at det hadde tikket inn Trumf for kjøp av en Db-sekk. Jeg kunne ikke huske at jeg hadde kjøpt noen sekk nylig - og det stemte - kjøpet var gjort nesten to år siden, i 2024. Men fint de husket å betale ut Trumf til slutt da :rolleyes:

Storbaba, livinspeed, petrate and 6 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,341
    Bonuspoeng:
    183
    Til info: Joker sin kundeavis gjelder nå fra mandag, ikke tirsdag som tidligere. Dette er gode nyheter for oss bonusnisser. Når for eksempel Troika er ukens 10-kronersvare, smaker den ekstra godt når man vet at hver Troika gir 60 øre Trumf om den kjøpes på gladmandag:D:p

Trillekoff, Leon, Rikke and 10 others like this.
  3. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
  4. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,909
    Bonuspoeng:
    93
    Og 750,- på Fjordkraft igjen. Men ser ikke ut som de har noen abonnement som er ok priset lengre, så tror jeg dropper det.

Last edited: 26. mai 2026
  5. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,335
    Bonuspoeng:
    183
  6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,169
    Bonuspoeng:
    293
    Når får jeg velkomstgaven?
    • Trumf-velkomstgave blir overført til Trumf-kontoen din etter at du har vært kunde i 2 måneder. Utbetalingsdato er den første virkedag etter 6. hver måned og poeng kan forventes på konto innen den 10.ende. OBS! Du må være aktiv kunde helt til velkomstgaven utbetales og du kan ikke bytte Trumf-konto før velkomstgaven er utbetalt.

Kaffen liker dette
  7. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,294
    Bonuspoeng:
    113
    Og ingen bindingstid denne gangen også?

8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,169
    Bonuspoeng:
    293
    Fjordkraft har aldri hatt bindingstid, bare karantenetid mellom velkomstbonuser for samme strømmåler

EDIT: Når jeg tenker litt lenger etter så hadde de vel bruddgebyr på et tidspunkt, men mener denne i praksis ikke gjaldt hvis man byttet til et annet selskap pga lovkrav. Så man ble bare belastet hvis man byttet til et annet Fjordkraftabonnement

9. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,909
    Bonuspoeng:
    93
    På Trumf-siden (https://www.trumf.no/fordeler/fjordkraft) står det: "Velkomstgave fra Trumf gir seks måneder bindingstid."
    Ser ikke den samme teksten hos Fjordkraft da, og chatboten Elin er fast bestemt på at det ikke er bindingstid eller bruddgebyr, så da var det jo litt mer aktuelt likevel.

Last edited: 27. mai 2026
  10. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,475
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor lang tid tar det før Fjordkraft-bonusen overføres? Har i dag 0 månedsgebyr og 0,9 øre påslag så gidder ikke bytte med mindre det overføres brennkvikt og jeg kan bytte tilbake:p

11. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,986
    Bonuspoeng:
    293
    Gikk unna på ganske få dager, men de ga meg feil bonus (for lav for kampanjen), så det ble en ukes tid med mail før de sendte resten.

livinspeed liker dette
  12. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,475
    Bonuspoeng:
    93
    Da er det jo verdt en gamble på at det blir verdt det i juni før man (forhåpentligvis) trenger å fiske ut aircondition, er uansett mye borte på jobb.

tobeornot999 liker dette
  13. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Tegnet avtale nå på fredag som var, fikk utbetalt bonus på kr. 750 snaut tre timer etterpå. Må være ny rekord for min del.

livinspeed and petrate like this.
  14. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,335
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som vet hva bruddgebyret er for Fjordkraft avtalen med Trumf, og regnes bonusen ut fra markedsprisen, eller Norgespris?

15. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Begge spørsmålene dine besvares på fjordkraft sine sider for den relevante kampanjen ( https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/trumf/ ) :

"Avtalen kan når som helst sies opp"

"Bonusen gjelder for strømforbruk og tilleggstjenester som Norsk Vannkraft og Strømforsikring. Du får ikke bonus på nettleien, og heller ikke for den delen som dekkes av strømstøtten. "

16. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,294
    Bonuspoeng:
    113
    Når er det folk pleier å Trumf fra Talkmore når man bestiller ny abonnement?

17. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,475
    Bonuspoeng:
    93
    En ukes tid ut i måned nr 3. De har klart å fange opp hvem som har fått velkomstbonus tidligere og tettet det hullet:(

18. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,294
    Bonuspoeng:
    113
    Altså sånn for 2 år siden også?

19. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,169
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan få velkomstbonus en gang i året. Jeg husker ikke om de matcher på trumfkonto, telefonnummer eller begge, men jeg vet det går å bestille til fler i familien hvis du har familiekonto og passer på å logge inn på hver enkelt familiemedlems konto når du bestiller.

mrt liker dette
  20. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,475
    Bonuspoeng:
    93
    Sist jeg prøvde var tidlig i 25, men hadde stor suksess tidligere år. Gidder ikke gamble lenger om jeg ikke vet det kommer, og det står jo nå ettertrykkelig i vilkårene at det gjelder èn gang per trumf-konto.

mrt liker dette

Del denne siden