Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,595
    Bonuspoeng:
    183
  2. Bri1

Bri1 Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Så Talkmore hadde ny runde med 1000,- i velkomstbonus. Så selv om jeg har hatt det før tenkte jeg jammen meg at det er over 1 år siden sist, og lest her at folk har fætt bonusen flere ganger.

når jeg skulle ferdigstille bestillingen så jeg dog dette.
    Noen som har fått samme melding når de har bestilt, og likevelm fått velkomstbonusen? Eller er det trygt å si at Talkmore har strammet inn nå?

Attached Files:

freddyen liker dette
  3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,078
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke fått den 2 ganger etter å ha forsøkt. Men andre her inne har.
    Så det blir litt bingo som allt annet med trumf.

4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk også opp denne. Kjørte bestilling og satser på at det går igjennom.

5. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    483
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg prøvde meg tidligere iår og fikk ikke noen velkomstbonus selv om jeg hadde holdt meg unna i over 12 måneder. Kranglet med kundeservice, som sto fast på at reglene var klare: Velkomstbonus utbetales bare 1 gang per kunde/trumfkonto.
    Vurderer å prøve igjen når det har gått 2 år - som er perioden Talkmore sier de beholder opplysninger om kundeforhold.

6. WingmanWizard

WingmanWizard Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har også brent meg her. Kun en gang per trumf konto, der er ikke 12 mnd siden sist relevant.

7. Andyfly

Andyfly Fly me to the moon.

Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    93
    Kunne ikke Talkmore(og andre) gitt loyalitetsTrumf eks 500-1000k for hvert år man er kunde/medlem. Så slipper man det pingpongopplegget. Winwin :)

8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk også denne meldingen opp ved bestilling.

Hvordan stiller dette seg mtp GDPR loven?
    Jeg har jo selvfølgelig ikke avsluttet min konto hos talkmore (online bruker tilgang til min side) så regner med de har alt sitt på det tørre pga det.
    Om man hadde krevd denne avsluttet så hadde man kanskje hatt en sak?

Dette blir evt 4dje gang en bonus utbetales. Men jeg har aldri sett denne meldingen før, selv om det har stått spesifikt at man kun får bonus 1 gang pr trumfkonto.

9. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,078
    Bonuspoeng:
    93
    Faste kunder har liten verdi.Det er nye kunder som skaper vekst for selskapet og vekst gir høyere verdi på børsen. Så vin/vin å aldri gi noe ekstra til faste kunder.

10. Andyfly

Andyfly Fly me to the moon.

Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er klar over hvordan mekanismene er. Syns bare det er pussig at faste kunder generelt verdsettes lite. Det er først når du sier opp at det ringer en tosk som skal vinne deg tilbake. Derav drømmerequest med en årlig ''loyalitetsbonus''

madsop liker dette
  11. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    2,110
    Bonuspoeng:
    93
    Min så slik ut da jeg bestilte i mai. Var da ca halvannet år siden jeg sa opp Talkmore sist.
    upload_2026-7-30_21-23-40.png

livinspeed and Spielhaug like this.
  12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    6,087
    Bonuspoeng:
    183
    Da jeg prøvde dette for 1 år siden, etter å ha vært borte i nesten 2 år, fikk jeg ikke bonus. KS var klare på at jeg hadde fått før (2 ganger) og kunne ikke få igjen....

13. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,361
    Bonuspoeng:
    293
    Samme hos meg også. Det hadde gått lang tid (mellom 1 og 2 år), men de ville ikke gi ny Trumf på samme tlf nummer på nytt.

Tydelig at de beholder en logg over numre som tidligere har vært kunder/fått bonus - og nekter hvis de finner ut at du har vært der før med samme nr.

@thfagert

14. WingmanWizard

WingmanWizard Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Slik jeg forstår så er det trumf kontoen som er avgjørende. selve nummeret har 12 mnd cool off.
    • "Det er kun mulig å få velkomstgave én gang per Trumf-konto. Dersom flere bestillinger har brukt samme Trumf medlemsnummer er det kun siste bestilling som får Trumf- og velkomstgave"

Selv har både kone og jeg tlf via jobb, men poden har byttet leverandør via hver vår trumfkonto de tre siste år. Når jeg prøvde for andre gang med min trumf kom det ingenting.

15. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    2,110
    Bonuspoeng:
    93
    Sannsynligheten for at jeg ikke får er nok større enn at jeg får, men siden det så tydelig sto at jeg kom til å få bonus tenkte jeg det er verdt et forsøk med kundeservice om jeg ikke får det. Det vil alltid være en risiko jeg er villig til å ta for å bygge opp i banken :)

16. LinnW

LinnW Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Ser det går reklame fra trumf på FB. Få 150 trumf ved kjøp over 1000,- i klær på viatrumf. når jeg trykker på linken kommer jeg bare til alle klesbutikkene..
    så, er det 150 kr ekstra trumf, i tillegg til % andelen man får hos butikken man handler?
    Noen som har testet?

Attached Files:

trygveat liker dette
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,918
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, snakker om spekulativ reklame. Ja, hvis du handler hos HellyHansen eller Kayani, så får du 10,1% trumf, som da blir rundt 100 trumf per 1000kr. Tviler sterkt på at man får noe ekstra utover det.

WingmanWizard liker dette
  18. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,361
    Bonuspoeng:
    293
    Problemet er at uansett at man må flytte først, og diskutere etterpå.

Jeg har kastet Talkmore helt ut, også fordi de verken er billige eller bra (lite data)

Tilogmed litt smått ruskete Fjordkraft er mer ryddige.

Spielhaug liker dette
  19. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,882
    Bonuspoeng:
    113
    Talkmore betaler ut trumf månedlig basert på siste måneds faktura. Slik har det vært flere år. Men det blir små beløp i denne sammenhengen.

20. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Positivt overrasket over TrumfNetthandel nå. Var i Karibien i juni og hadde fire bestillinger gjennom hotels.com. Hovedsakelig bestilt når det har vært kampanjer hos TN (10-12%) og første bestilling ble gjort for ganske nøyaktig ett år siden. De siste syv dagene har jeg fått trumf for tre av fire overnattinger, i snitt ca. 60 dager etter utsjekk. Det er mye raskere enn hva jeg har erfart tidligere.

Andre med lignende erfaring fra i sommer?

Teknolai liker dette
  21. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Ja. Sist tok det faktisk nærmere 30 enn 60 dager :)

SundalBonus and Teknolai like this.

Del denne siden