Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,600
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forsøkte dette på forrige runde, men fyren i kassen klarte ikke å slå inn kortet korrekt, så lot være. Men veldig interessert i å vite om det gir utslag. Tenker jo at det bør det, siden det gis på øl, men må vel bare se.

Setter veldig pris på om du gidder å melde tilbake etter handleturen din, da jeg har planer om å storhandle på lørdag (venter til ny måned mtp statuspoeng med sas mc). Greit å vite til da før jeg evt legger ut flere tusen i playstation-gavekort mm.

livinspeed liker dette
  2. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,188
    Bonuspoeng:
    113
    Minner om at det er like viktig å spise opp det man kjøper med 25-50% Trumf som faktisk å kjøpe det. Uten å spise av lageret blir det aldri, eller i hvert fall tar det lang tid, til det er plass til nye innkjøp i frysern med 25-50% Trumf :cool:

3. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Blir for det meste tørr- og forbruksvarer inkludert husholdningsprodukter, så det skal det ikke stå på. Får ny Weber i morgen så mye må prøves på den i helgen og:cool:

Etter litt googling dukket dette opp hos Trumf, så da utgår det nok på gavekort. Kan likevel se om det slår inn på et Spotify-kort siden det uansett er en månedsutgift.

Last edited: 29. april 2026 kl 21:43
  4. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,307
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, er ikke overrasket om noen utvikler skjørbuk i sin jakt etter bonus :confused::oops::rolleyes:

Del denne siden