Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    258
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Eller du tar med deg ett nytt fra butikken og kobler det mot din konto.
    Man kan også koble to visakort mot samme konto
     
    SAJblue and NoLimit like this.
  2. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Det er også mulig å koble sammen Trumf kontoer til flere som bor på samme adresse. Jeg gjorde det med samboeren min etter tips fra en tidligere post i denne tråden.

    Jeg hadde samlet meg opp et par tusen trumfkroner før jeg satte meg ordentlig inn i bonusreising. Da jeg skulle koble sammen kontoene våre skrudde jeg først på fast overføring på min samboers konto. Husker jeg måtte ringe inn fordi jeg hadde endt opp med to trumf profiler selv under bestilling av Visa kortet, jeg var tydelig på at samboeren skulle være hovedmedlemmet. Da kontoene ble slått sammen resulterte det i at alt jeg hadde spart opp ble overført med raten for fast overføring (15 EB per trumf på det tidspunktet).

    En annen hyggelig bonus i mitt tilfelle er at det kommer inn en og annen trumfkrone fra eksen til samboeren. Har informert om det i tilfelle eksen vil ha trumfkrone selv, men enn så lenge kommer trumf kronene fortsatt. Hadde bare vært fint om eksen spiste mere frukt og grønt ;)
     
    NoLimit, ChrisTW, Grooo and 2 others like this.
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Panten går vel til Røde Kors??? Ja?
     
    sovehue, holmen and Jorge like this.
  4. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    211
    Bonuspoeng:
    43
    Olav Thon
     
  5. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, den gjør nok ikke det, og om man først skal gi til en veldedig organisasjon er det bedre å gjøre det på andre måter slik at man får fradrag på skatten. ;)
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ole Brum: "Ja takk, begge deler!" :)
     
  7. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    Har dessverre blingsa litt og glemt å aktivere automatisk overføring til EB igjen fra trumf.no. Har nå ca 1350 trumfkroner stående på konto, ryker etter et kjapt regnestykke ca 4000 EB-poeng på å ta manuell overføring av ~1151 trumfkroner til 10 EB per krone for å komme back on track, kontra de 13.5 man jo får ved fast overføring. Mener å huske noen her hadde et triks en tid tilbake, hvor man kunne få ordna autooverføring på hele innestående beløp. Noen som kan hjelpe? :)
     
  8. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    707
    Bonuspoeng:
    93
    Her gir jeg ingen garantier, og er usikker på om jeg hadde turt prøve selv, men jeg mener å huske trikset ble beskrevet omtrent slik:

    Send Trumfen til en NCC-konto som ikke eksisterer (eller er inaktiv eller whatever). Sett opp fast overføring mens Trumfen er "ute på tur". Trumfen kommer deretter i retur, og blir automatisk overført EB.

    Det ovenstående med forbehold om at jeg husker riktig, og er som sagt usikker på om jeg ville sendt min Trumf ut i "det store intet". Kanskje er det tryggeste å bare akseptere tapet.
     
  9. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips. Ser også at det ene bankkontonummeret jeg har foranmeldt er til en konto jeg ikke lenger benytter meg av. Går jo an å stenge bankkontoen, og sende trumfkronene ut i det store intet og håpe på en retur til trumfkontoen på et eller annet tidspunkt. Litt kick gir det jo ;)
     
  10. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    707
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde nok ikke turt, men fortell gjerne hvordan det gikk dersom du gjør det :)

    I verste fall ser jeg for meg at "bordet fanger" når du har bestilt uttak til bank, og at banken din bare sender videre til en annen konto du har. Dermed risikerer du vel til slutt å bare sitte igjen med dønn kjedelige penger i stedet for den forjettede Eurobonusen.
     
  11. Nardus

    Nardus EBG

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg får ikke registrert Trumf på Shell når jeg først drar Trumf-kortet for så å betale med SASMCP.
    Er det flere som har vært borti dette?

    Stasjonen er bemannet, og kortterminalen registrer at jeg har dratt Trumf-kort..
     
  12. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    707
    Bonuspoeng:
    93
    Og du har tatt høyde for at det ofte tar oppunder en uke før Trumf fra Shell blir registrert?
     
  13. Nardus

    Nardus EBG

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Ja, det begynner å bli noen uker siden :/
     
  14. Moenis

    Moenis Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det mulig å få andres trumf-poeng? Evt at en kompis kan veksle inn sine trumf-poeng til Choice-poeng på min bruker? Synes det stod et sted at samme telefonnr måtte være registrert på trumf og NCC, men dere vet kanskje om det finnes en vei rundt dette?
     
  15. isvevet

    isvevet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen andre som har opplevd at de ikke får 60 øre bonus fra drivstoff på Esso? Brukte trumfvisa.
     
  16. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Er det ikke bare shell som tillater dobbeldipping (av Esso og Shell)?

    https://www.trumf.no/fordeler/esso/

    Her står det at det ikke gjelder ved bruk av trumf visa/kredittkort. Dette er for den vanlige rabatten på 40 øre/liter, men har ikke tid til å lete opp vilkårene for den andre kampanjen.
     
  17. Eklov

    Eklov Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Bare å endre til hans telefonnummer hos Choice, overføre fra Trumf, endre telefonnummer tilbake.
     
  18. isvevet

    isvevet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Volt:

    Godt mulig - men burde jeg ikke fått 60 øre siden kortet er linket til trumf?
     
  19. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,448
    Bonuspoeng:
    113
    TrumfVisa gir IKKE bonus på Esso, med unntak av antakelig 0,5% av omsetning, ref. tekst på siden for Esso på trumf.no
     
    isvevet liker dette
  20. isvevet

    isvevet Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk for info :)
     

Del denne siden