Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,291
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått ca 1500 i minus på trumfkontoen iløpet av natten jeg og.

Har lest om lignende på forumet før, og det skyldes nok feilaktige utbetalinger over tid som har blitt rettet opp i. Det stemmer ganske bra med en hotels utbetaling jeg fikk utbetalt 2 ganger + div småbeløp.

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Utrolig dumt at Trumf ikke kan spesifisere i historikken akkurat hvor mye som er korrigert og hvorfor :confused: Men vi kan jo spørre @holmen hvis han har samme problemet. Han pleier å ha stålkontroll med excelarket sitt :D

tobeornot999 liker dette
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    Høres på meg ut som en kontrollert korreksjon av tidligere feilutbetalinger. Jeg savner en oversikt over hva som har vært feil, jeg tracker ikke dette og bruker ViaTrumf sporadisk, men men... Jeg er noen hundrelapper i minus etter dette.
    upload_2022-6-14_8-51-41.png

tobeornot999 liker dette
  4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Den korrigerte summen utgjør " kr" hos deg og ja :rolleyes: Dette burde Trumf klare bedre. Helst spesifisert i oversikten på viatrumf.no og/eller trumf.no

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,209
    Bonuspoeng:
    183
    Samme hos meg.

Det forsvant 62 kroner, aner ikke på grunn av hvilken transaksjon. Så, enig i at de burde spesifisere.

6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,209
    Bonuspoeng:
    183
    Der kom det jammen en e-post til, med beløpet, men uten spesifisering hvilken transaksjon det gjelder.

7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Forsvant ein del her og. 5700 i minus haha! Blir ei stund til neste poengoverføring ja.

Mavo, tobeornot999 and markus like this.
  8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Oi. Gå på Kiwi og be om nytt Trumfkort? :D

Are, Maggie and Sunnfjordingen like this.
  9. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Vil tru eg berre kan gjere det online? Eller blir dei sure på meg om eg avsluttar kontoen med stor negativ saldo? Har uansett nokre hotellbestillingar for vener inne som vil sende meg i pluss att utover seinsommaren/tidleg haust.:cool:

tobeornot999 liker dette
  10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det er det.. Man kan sikkert bytte konto, men ting som allerede er på vei inn fra viatrumf vil jo fortsatt gå mot minussaldoen

11. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Ordnar seg nok. Eg tinga ein del hotell for nokre kjentfolk før jul som vart kansellert då omicron-varianten byrja å spreie seg. Transaksjonane vart avvist, men eg fekk ei ganske stor overføring frå VT som eg ikkje heilt forstod. Summen stemmer omlag med det som er trekt ut. Valgte å sitte stille i båten, so det er nok ikkje noko å seie på. Eg har nok fått det eg skal ha og lir ingen nød av nokre månader med laber poengopptening ;)

12. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    For min del gjelder korrigeringen mine Nordic Choice-kjøp i september og oktober i fjor. Disse ble overført på nytt igjen noen uker etter første overføring, og lå inne med dobbel sum på hvert kjøp. Skal være såpass ærlig og si at jeg visste om dette når det skjedde (så på det som en julebonus fra ViaTrumf), så har ikke så mye å klage over når det det nå blir korrigert, selv om det skjedde overraskende sent.

13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,133
    Bonuspoeng:
    293
    Her er det også trukket en del Trumf ja. Hadde masse på konto, så jeg er ikke i minus. Men, jeg skal be om en spesifikasjon på hva som er trukket, for det er mye penger det er snakk om.

De må ha kvittering og utskrift av "min side" for å etterregistrere kjøpe som ikke fungerte, men kan bare trekke flerfoldige tusen uten å si hva det er? Ikke greit.

Grooo, ChrisTW, The_Dude and 2 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Dei skriv i mailen at dei forheld seg retten til å gjere det, men det er ikkje all verdens til kundeservice å ikkje spesifisere kva transaksjonar det gjeld. Eg får det ikkje heilt til å gå opp, men summane tatt i betraktning er det heilt sikkert snakk om NCC.

tobeornot999 and Maggie like this.
  15. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,237
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på hva som skjer om man bare slutter bruke kontoen for oss som har kommet i minus? Er jo snakk om trumfkroner og ikke kroner så tviler på at de kan sende et krav på det vi er i minus?
    Vurderer sterkt opprette ny trumf konto.

16. holmen

Likes mottatt:
    64,133
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har nok fått Trumf jeg ikke skulle hatt, og det er helt greit at de rydder opp i det, men jeg skal ha liste over hvilke kjøpe det er snakk om. Og det burde de ha sendt ut i første omgang.

De fleste dette gjelder blir sikkert trukket 14 Trumfer, men når det er snakk om mange tusen, så er det uholdbart at det ikke spesifiseres. Synes jeg.

Jeg har mistet Trumf til en verdi av biz t/r USA, så det er snakk om store verdier her..

17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Ditto. Surt.

18. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,906
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har sendt en henvendelse til Trumf nå, og bedt om en oversikt over hvilke transaksjoner jeg har fått utbetalt dobbelt, og når dette var. Kan så sjekke dette mot overføring til SAS for å se om det stemmer.

tobeornot999 liker dette
  19. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    Samme. Jeg spurte ganske umiddelbart om hvilke transaksjoner det var, og dette var svaret jeg fikk...
    Har respondert med at det ikke var et helt godt svar, og ba de redegjøre for trekket de har gjort.

upload_2022-6-14_11-59-0.png

Med litt hoderegning ser det foreløpig ut som de har trukket både for NCC-kjøp og Hotels.com-kjøp, men greit å kunne ettergå.

tobeornot999 and Flyingdutchman like this.
  20. holmen

Likes mottatt:
    64,133
    Bonuspoeng:
    293
    Det svaret er på ingen måte holdbart. Jeg har ikke fått svar ennå, men hvis jeg ikke får mulighet til å ettergå utregningen de har gjort, så kommer jeg til å kreve Trumfen tilbake.

Del denne siden