Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,636
    Likes mottatt:
    6,631
    Bonuspoeng:
    183
    De fleste forummedlemmene sparer jo ikke Trumf med bankkort uansett. Når det er sagt så bryter det garantert med vilkårene å ha to kontoer.
     
  2. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Nysgjerrig på hva som skal stå der. ;)
     
  3. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    En annen tanke som slo meg, var kanskje hvis du ringer Trumf kundeservice og ber dem om å sende ut en faktura på resterende beløp, slik at du kan fikse problemet med å innfri det du skylder dem. Hvis de går med på å sende en faktura så kan du prøve med en tjukk finger tabbe og legge på ett siffer for mye i nettbanken når betaler den fakturaen. Hvis du da har på auto-overføring fra trumf til EB kontoen så kan mye rart skje :rolleyes:
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv :cool:
     
    ChrisTW, Grooo and holmen like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ba om innsyn, og fikk noen pdf'er med oversikt over bonusoverføringer.

    TIlbakebetalingen som Trumf har foretatt nå er selvfølgelig ikke med på denne oversikten.

    Har derfor sendt nok en tilbakemelding, hvor jeg ber om at de oversender en sammenstilling av hvilke kjøp/bonusutbetalinger som er trukket tilbake. (Og at hvis de ikke har oversikt over dette, så er sikkert Forbrukertilsynet interessert i høre om dette)
     
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde visst "tilfeldigvis" en pølse-finger på knappen selv i dag tidlig.

    Etter å ha fått referansenummer/KID og konto samt beskjed om at jeg gjerne måtte betale inn. Så får vi se hvordan de bokfører det ;)
     
    Kaffen and Maggie like this.
  7. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Venter spent :cool:
     
    snus_mumrikken and tobeornot999 like this.
  8. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    1,750
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig bra tenkt, @Laffen. Dette kan jo funke om de har (semi)automatikk rundt dette. Om alt går manuelt, så får du nok pengene i retur.
     
    snus_mumrikken liker dette
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Et døgn etter overføringen, er det ingen endring - verken på den negative saldoen eller det litt for høye beløpet pølsefingrene antok ville gi positiv saldo ;)
     
    snus_mumrikken liker dette
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,802
    Bonuspoeng:
    293
    Si fra over helgen.....
     
    snus_mumrikken liker dette
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Holder selvsagt IF oppdatert! :)
     
    Flyingdutchman liker dette
  12. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    6,499
    Bonuspoeng:
    163
    Be om innsyn i bonustransaksjoner. Se på listen for viatrumf nettbonus. Der vil du med stor sannsynlighet finne noen bonusbeløp som står i minus i august og september 2021. For meg gjaldt det tre choice og en booking.com. Det står et beløp som er dobbelt så høyt som det skal være og så et beløp som er halvparten som står i minus. For et tilfelle hadde jeg fått tre ganger for høy bonus og da er det to minusbeløp. Hvis du legger sammen de minusbeløpene så stemmer regnestykket.
     
    holmen liker dette
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    Se der ja. Da klarte jeg å finne ut av det.
    Det meste var NCC.

    Men det er et par minusbeløp som ikke stemmer i følge mine papirer. Får spørre dem om det.
     
  14. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Faren er avblåst.
    En eller annen gang den siste måneden har Trumf for gavekort tikket inn. Vet ikke når, men det var hvertfall flere uker/måneder etter status gikk til "Overført til Trumf".
    Beklager så mye eventuelle bekymringer jeg kan ha skapt hos dere kjære IF'ere!
     
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden ….
    Mye styr, opplever at all Trumf kommer inn som det skal, men jeg får jo bare fra Norgesgruppen …. og litt fra dieselkjøp
     
    Sunnfjordingen liker dette
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Blir vel fort ein regress på deg og om betjeninga på Kiwi slår inn nokre bananer for mykje ;)
     
    Eddie47 liker dette
  17. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje jeg gjør det hvis @tobeornot999 får bonus for sine pølsefingre :cool:

    Ps: Hvis det funker så hold det godt skjult inne på denne tråden her, ikke spre det til noen andre plasser ;)
     
    Last edited: 21. juni 2022
    tobeornot999 and Sunnfjordingen like this.
  18. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,827
    Likes mottatt:
    2,064
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke se at det er kommentert her, men hvis en vil ha innsikt i alle transaksjoner finnes det en mulighet som kundeservice opplyste meg om, når jeg ba om mer detaljer. Jeg har nå bestilt innsynet og er spent på resultatet om en times tid. Her er infoen:

    Du kan logge deg inn på din trumf-profil på trumf.no. Når du har logget deg inn kan du trykke på profil - innsyn og utlevering. Da vil du kunne få et dokument med en oversikt over transaksjoner og opptjent bonus, slik at du kan se hvilke kjøp dette gjelder.
     
    Liza and Travellingalf like this.
  19. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Så langt ingen uttelling. Men heller ingen registrering av innbetalingen i det hele tatt.

    Vil nødig purre dem skriftlig og lage mer synlighet enn nødvendig om at jeg var "litt raus" i overføringen :)
     
  20. Raffen

    Raffen Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    8
    Har det noen gang vært kampanje hvor man har fått mer enn 15 Nordic Choice poeng for 1 trumf poeng?
     

Del denne siden