Drømme sommerferie booket 2 juli - 23 juli 2019
Flyselskap: SAS, Lufthansa, Air China & Singapore Airlines.
Klasse: Plus, Business
Avreise fra: OSL
Destinasjon: DPS, Bali
Antall poeng brukt: 165.000 + CT
Skatter & avgifter(per person): 1 468,-
Antall reisende: 2 voksen
Reisen finner sted i: Juli 2019
Booket: Februar 2019
Flyvninger:
OSL-AMS / SAS Plus
AMS-FRA / LH Business (Stayover 4h 55m)
FRA-PEK / LH Business (Stayover 15h 40m)
PEK-SIN / CA Business (Stayover 11h 50m)
SIN- DPS / SQ Business
View attachment 45738
DPS-SIN / SQ Business
SIN-CPH / SQ Business
CPH-OSL / Sas plus
Kommentar:
Etter å ha fått beskjed om at "det ikke er mulig å bestille slike turer lenger" for en dag siden, så gjorde jeg som
@veeegard sa:
Jeg slappet av! Dobbeltsjekket engang til at ruta vi hadde planer om å reise var ledig. Bygde opp motet og prøvde meg igjen idag. Takk
@veeegard !!
Denne gangen ringte jeg opp igjen til CT telefonen og var enda mer klar og tydelig med all informasjonen klar for å gjøre dette enklest mulig for dem.
Satt meg i deres situasjon, hva hadde jeg gjort hvis en som ringte å var nølende og ikke helt viste hva han drev med?
All informasjonen enkelt tilgjengelig foran seg når deg skal bestille:
Dato, Avreise flyplass fra og til, flight nr., og tidspunkt fra-til var veldig fint å ha oversikten foran seg.
Vi har 3 lengre stayover:
FRA - 5 timer, her tenker vi egentlig å kose oss litt i Lufthansa Loungen?
PEK - 15,5 timer på dagtid. Lander 08:30, og avgang er 00:10. Her tenker vi å farte litt rundt i sentrum?
SIN - 11,5 timer på dagtid. Lander 06:30, og avgang er 18:20. Her tenker vi også bør komme oss en tur inn til sentrum?
Første gang jeg reise, så var jeg bare fornøyd jeg reiste Biz og tok det første og beste jeg fant.
Etter noen år med å lese på dette forumet har jeg forstått at det er så mye mer glede i å reise på denne måten, og når du først får booket turen så kribler det i hele magen.
Planleggingen av flyturen er jo halve(hele?) moroa!
Vi gleder oss helt ufattelig mye til denne turen som tar over 2 dager.
Før så var vår innstilling at vi bare måtte komme oss raskest frem til destinasjonen og ha en behagelig reise i Biz, men etter å ha pratet litt mer sammen om det og nå endelig fått booket vår første tur som dette. Fyssssøren, så mye mer man gleder seg til dette. Dette blir bra!
Jeg får testet to nye flyselskap i Biz(Lufthansa, og Air China).
Min kamerat får testet 3 nye flyselskaper i Biz(Lufthansa, Air China & Singapore Airlines).
Vi får vært innom to nye land med stayover, Beijing & Singapore. Her har ingen av oss vært! Tar gjerne imot tips for disse to plassene for hva vi kan gjøre i et par timer.
Dette er bare helt sinnssykt, tillegg til reisen ned så er det 19 dager i Balifornication!
Takk for god inspo på forumet, fantastisk bra folk/ildsjeler som stiller opp og alltid svarer på spørsmål som holder dette forumet igang!
Skal tilbakebetale i et aldri så lite reisebrev/skildring i sommer <3 peace n` løøøv! Vis alt...