Flyselskap: SAS, Air China, Thai, Austrian
Klasse: Business, First
Avreise fra: Oslo Lufthavn (OSL)
Destinasjon: Bali Denpasar (DPS)
Enveis, T/R, Open Jaw: Tur/retur
Antal poeng brukt: 225.000+ CT
Skatter & avgifter (per person): ca 2250 pr pers (inkludert service fee)
Antall reisende: 2 voksne
Reisen finner sted i: Juli/august 2019
Booket: mars 2019
OSL-LHR SK811 C Airbus 320 22.juli
LHR-PEK CA938 F Boeing 777-300 22.juli
PEK-BKK TG615 C Airbus 350-900 23.juli
BKK-DPS TG431 C Boeing 747-400 24.juli
DPS-BKK TG432 C Boeing 747-400 6.august
BKK-FRA TG920 F Airbus 380-800 6.august
FRA-VIE OS 128 C Airbus 320 7.august
VIE-OSL OS 335 C Embraer E-195 7.august
Da ble endelig bryllupsreisa i orden. Det kan fortsatt ble noen små justeringer, hvor LH F står høyt på lista, men veldig kjekt at vi har en reise vi er ganske fornøyde med. Hjemreisa i TG F blir det ikke noe forandring på, rekker vel massasje forhåpentligvis i BKK. Men uansett, her får vi testa ut mange nye flytyper, selskap og lounger. Blir min andre tur i F, hadde første i januar med LH F, men frøkna i heimen har "bare" flydd biz med LH, SK, TK, og DE
Tallinn var ganske behjelpelige, sjekka det som var med Thai fra Europa i First, men fant ingenting ledig, experflyer viser at det er en del ledig, men ikke noe som er mulig å booke. Så mulighetene for justeringene på tur ned er TG/NH/LH. Siden wife to be er med på turen, og ville ha raskest mulig rute (ikke noe loungesafari her i gården og heller ingen lange omveier) er det 2 timer i LHR, 4 timer i PEK, 12:20 i BKK, hjem er det 3:40 i BKK, 1:35 i FRA og 30 min i VIE.
Hvis noen har anbefalinger med tanke på setevalg, så tar jeg gjerne i mot tips på følgende: China airlines 773 i F, Thai 359 i C, Thai 744 i C, Thai 388 i F.
Vis alt...