Diskusjon om CT flyvninger eller andre poengreiser

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av artanis, 14. des 2020.

  1. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    810
    Bonuspoeng:
    93
    Er det også kun 150 pp dersom man bestiller en vei i første bestilling, og senere ringer inn for å legge til en retur?
     
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,789
    Likes mottatt:
    21,903
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. Og det gjør også at AF ikke klarer å hente korrekt info ang. EB-tilgang.
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,168
    Likes mottatt:
    7,503
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Eneste måte å slippe unna endringsgebyr er hvis det skjer kansellering eller endring av ett eller flere av segmentene.
     
  4. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

    Noen som vil bistå å se på muligheter for 2 til 3 stk i bizz i november til varmere strøk og strand. Eksempel Seyshellene, Cancun, Florida, thailand osv..Send gjerne PM på muligheter. Så kan jeg vippse noen kroner som takk for hjelpen.
     
    WillOKC liker dette
  5. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,322
    Likes mottatt:
    5,231
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har funnet bonusbilletter i C til MLE eller DPS i nyere tid?
     
  6. Reisegal

    Reisegal Medlem

    Innlegg:
    115
    Likes mottatt:
    140
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, har letet i flere mnd for neste sommer. Finner ikke noe.. fant 4+2 til Mauritius så ble det istedenfor..
     
    Jeanette liker dette
  7. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,322
    Likes mottatt:
    5,231
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er helt fleksibel på datoer, men har likevel ikke funnet noe. Var jo en periode "alle" booket MLE eller DPS og nå er det klin umulig :rolleyes:
     
  8. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekk @joskje sin nylige post om tur i C til DPS i tråden for vellykkede awardbookinger
     
  9. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    759
    Likes mottatt:
    1,108
    Bonuspoeng:
    93
    Skal sies at jeg satt klar og booket de samme uken de ble sluppet, 360 dager før ish :) Men ja, bruker å være 2 seter på LHR-TPE, VIE-TPE, CDG-TPE og AMS-TPE, og derfra burde det være en smal sak å komme seg videre til DPS
     
    Jeanette and cothom like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,687
    Likes mottatt:
    872,256
    Bonuspoeng:
    293
    Billettene forsvinner fortere en jeg klarer å tenke ....
    To ganger de siste dagene har jeg funnet bra billetter fra Europa via TPE ...
    Før jeg har klart å gå videre, forsvinner mulighetene fra skjermen og det er bare økonomi igjen ... gjerne 9 seter
     
    Jeanette liker dette
  11. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,431
    Likes mottatt:
    4,334
    Bonuspoeng:
    113
    milehigh liker dette
  12. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,431
    Likes mottatt:
    4,334
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her. Jeg får BARE feilmeldinger, er lei av å søke. Virket som om agentene hadde problemer med sitt system også
     
    Modegard liker dette
  13. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,018
    Likes mottatt:
    2,993
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har 2 reiser booket til USA i perioden poengkampanjen er gyldig. Regner med endring fra t/r til enveis vil trigge ny beregning av poeng og at kampanjen vil slå inn?
    Vil endring fra voksen til barn (inkl navneendring) også trigge en ny beregning?

    Med slike tilbud klarte jeg heller ikke dy meg og booket OSL-ARN-ORD-CPH-OSL med retur fra ORD samme dag.
    Noen som erfaringsmessig har 'snudd i døra' i USA? Siden jeg reiser ut fra ARN med retur til CPA vil jeg få i underkant av 10 timer så tidsmessig burde det gå greit.
     
    Nurse82 liker dette
  14. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,283
    Likes mottatt:
    6,397
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan regne med å få et par spørsmål i immigrasjonen rundt lengden på oppholdet. Normalt tar de forklaringen om at man er flygal med et smil og vinker deg videre, men ikke bli overrasket om det blir en tur på bakrommet for andregangsintervju og gjennomgang av bagasje. Ti timer skal holde i massevis i begge tilfeller.
     
  15. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,018
    Likes mottatt:
    2,993
    Bonuspoeng:
    113
    Den tanken har jeg allerede tenkt. Men bekymerer meg ikke nevneverdig over slikt.
    Mer bekymret for kansellering og forsinkelser siden det ikke er samme fly jeg skal bli med hjem. Men reisen lot seg booke som en t/r. Regner egentlig med at sas har kontroll om noe skulle skje:)

    Ca 20 timer i sas business og 9 timer i polaris lounge for 42k poeng syntes jeg var en god deal og satser på at de har en seng til disposisjon noen timer på polaris!
     
    Upsaker, RoadKing and trygveat like this.
  16. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,168
    Likes mottatt:
    7,503
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan ofte trekke poeng på nytt ved å velge reisen i mine bestillinger, trykke på endre bestilling for så å "endre" til akkurat den samme reisen man har.
     
    Sonictravel liker dette
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,492
    Likes mottatt:
    62,842
    Bonuspoeng:
    293
    Men da må det vel være ledig på de flyene? Eller?
     
  18. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,168
    Likes mottatt:
    7,503
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, faktisk ikke.. jeg har gjort dette et par ganger nå for å få poeng trukket på nytt på rene sas-bookinger etter jeg har kansellert andre bookinger med eldre poeng.

    Mulig systemet lar deg velge samme flyvning som du allerede har sånn at du skal kunne endre for eksempel returen, men beholde samme utreise. Evt beholde for eksempel CPH-HND, men bytte til et annet tilknytningsfly OSL-CPH. Bare flaks for vår del at det fungerer å velge de samme flyvningene begge veier og så trykke neste/bekreft :D Vet dessverre ikke om det fører til at man får trukket lavere beløp ved poengkampanjer da o_O
     
    holmen liker dette
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,492
    Likes mottatt:
    62,842
    Bonuspoeng:
    293
    Prøvde med en enveis nå, da fikk jeg bare beskjed om at det ikke fantes ledige billetter på den valgte datoen. Kanskje fordi det er enveis?
     
  20. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    498
    Likes mottatt:
    1,570
    Bonuspoeng:
    93
    Fant ingen ledige på en tur/retur som jeg hadde gjort tidligere.
     
    holmen liker dette

Del denne siden