Hadde en merkelig opplevelse i dag. Jeg var kommet til det 4 sifferet i eb koden på CT telefonen, så ble jeg plutselig sendt videre. Fikk kjapp behandling, så det var ikke noe problem. Har de kanskje begynt med nummergjenkjenning? Isåfall på høy tid, det er jo ikke rakettforskning akkurat.
Har noen greid å bestille f.eks ANA 355 (evt 354) dager i forveien i henhold til https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/ eller er det United.com siden datoer man må forholde seg til i realiteten?
Fungerte fint for meg ihvertfall - generell betraktning er at det er enklere å få biz/first for to med avreisedato ca mandag til fredag (HND-LHR/FRA). Færre som slippes i helger. har maks kun sett en biz/first hver dag NRT-HNL den siste mnd. Virker som svenskebingoen finner de du finner i Awardfares, men setene forsvinner fort.
Så det vil si at jeg bør bestille as they come og så legge legs etterhvert som tiden er inne. Takk for svar. .-)
Jeg fikk tak i 2 stk First HND-LHR på en lørdag i desember, men ingenting ledig i ukedagene. Brukte endel tid på AF og noen tlf-samtaler. Men mulig det er tilfeldig, antar det er ganske utplukket siden det kun er ANA som flyr first i *A for tiden.
Hei, mulig dette er spurt om i andre fora, men har ikke funnet det selv. Min CT er gyldig til 31.12.21. Må man da være reist før 31.12.21, eller må man ha booket tur innen den datoen? Altså kan jeg f.eks booke en tur med avreise april 2022? Mener å ha sett at noen nevnte at man kan dette, men dersom man velge å kansellere så får man ikke booket på nytt? På forhånd takk for hjelp.
Ser at setene slippes klokka 01.00 norsk tid ihvertfall. I «nøden spiser fanden fluer» og vi bonusjegere må «nøye oss» med ANA first suite nå for tida for å få fly first
Du må ha bestilt innen 31-12-21, reisen kan foregå ettet det. Tidligere har det ikke vært mulig med endring etter utløpsdato, feks hvis du vil oppgradere kabinklasse, eller evt endre flyselskap
Voucher er gyldig tom 31.12, dvs. reisen må være booket innen fristen men kan være anytime i 2022. Det kan ikke gjøres noen endringer etter 31.12, men den kan avbestilles og en får da avgifter og poeng tilbake, forutsatt at poengene fortsatt er gyldige.
Er det kun LX og TK som slipper mer enn 2 seter i C litt frem i tid? (Er 4 reisende og Oktober 21 eller Februar 22 er de aktuelle tidspunkt).
Om du skal mot Asia så ja, TK feks. Men når du skal hjemover så har EVA Air vanvittig mye ledig. Feks så er det 2 ledige VIE-TPE mens TPE-VIE kan ha 9 ledige
Den gamle Tallinn klarte å reservere 4A for meg gratis på en LX-flyving fra ZRH til SIN august 2019. Mener flere på IF har klart det samme. Men det kan hende gullmailen ikke har klart det på flere år.