Hvis progresjonen på CT-telefonen fortsetter som i det siste er det absolutt ingen grunn til å bruke gullmailen til CT. Servicenivået på telefonen er blitt veldig bra!
Min erfaring de siste dagene er fra ca 10 min til ca en time. Nå er nok ekstra trøkk på dette da det er mange som har flere CT som utløper som en ukes tid.
Ikke ifølge SAS. Argumentet var at jeg jeg "egentlig" har økonomi, men oippgradert til Business med FP. Jeg jeg får Business på den flighten de flytter meg til hvis det er ledige bonusseter der, ellers blir det økonomi, var det de fortalte. Jeg har ikke gitt opp!
Wow, imponerende booking! Fant du disse selv (af/ef) eller fant ct-telefonen det? Hvor lenge er dere borte, og regner med det er noen stopovers innimellom?
Litt trøtt. Denne skulle egentlig i din vellykkede CT eller poengreisebooking tråden. Den er forandret 3-4 ganger i løpet av denne uken. Har vært på tråden med CT Sverige hver dag, med mildt sagt varierende hjelp. I dag fant jeg reise hjem siste mulige hjemreise dag, så jeg er veldig fornøyd. Vi har 20 timer i Tokyo begge veier. Og sover på flyplassen ved Icheon begge veier. Har ca 10 dager i Australia. Har søkt opp med ANA, Avianca og Air Canada sine søkeverktøy. Hva CT kontoret finner og vil booke varierer kraftig. Men i dag fant han alt jeg fant, og ville booke. Andre dager har det vært helt umulig. Mulige forbedringen jeg ser på denne er at LH slipper first på utreisen. Og at SQ slipper First til Sydney via Singapore. Drømmen lever! haha
Har lagt inn varsler på noen turer til USA på awardhacks, men dere som kan, må man sitte klar dagen det legges ut billetter til USA? Er ORD, IAD eller BOS som er aktuelle.
Jeg ringte og endret på tirsdag, har ennå ikke fått reisen rekalkulert eller fått nye billetter. Litt alarmerende? Har sendt mail til Danmark ...
Skal du være sikker så er du klar ved midnatt når billettene slippes (midnatt avreisested 330 dg før)
Jeg gjorde flere endringer på min bestilling i februar og mars - tok to-tre dager hver gang før det omsider ble ordnet
Det er bare tull fra vedkommende du snakket med. Du har betalt for biz, du fikk bare rabatt. Hvis dette stemmer, så skal de få mange klager når alle reiseruter endrer seg i løpet av høsten..
Jeg satt oppe ved midnatt i natt, oppdaterte både på mobil og pc, men billettene til min flyvning dukket aldri opp, verken i go, plus eller biz (det gjorde det for andre longhaul-biz-flyvninger på samme dato). Mulig jeg var et mikrosekund for sent, eller at noen ringte inn og at det var kjappere å få tak i det pr telefon?
Det ligger ute til ORD og IAD med avreise fredag 18.02 Billettene til BOS booket jeg for en time siden. K
Ja, som jeg skrev, dukket det opp bonusbilletter for andre avganger, men ikke den jeg hadde siktet meg inn på. Hadde vært kult å teste A321 i biz til Boston, men tror jeg venter til litt mer vårlig klima.
Jeg fikk 4stk fra Osl til Mia i des på en fredag. Foreløpig 2biz og 2 plus. Blir jul i Florida Kan hende det har endret seg etter jul?
Det skjedde meg når jeg søkte hjem fra Miami etter jul/nyttår. Plutselig var det stopp med billetter etter 31des. @holmen vet hvordan man løser slike floker
Prøver å finne biz til Honolulu i februar 2022, fortrinnsvis ANA via Tokyo, alternativt via USA. Men jeg traff en saksbehandler som ikke var så veldig hjelpsom (svenske). Hvordan lete selv? Er jo helt håpløst.... Datoer for utreise er 1, 2, 22 eller 23 februar, eventuelt 15 eller 16 mars. Tenker å bli 3-4 netter...