Godt vi har dere å stole på her inne. Damen på CT-telefon sa at dersom CT er utgått ved endring så vil det ikke være mulig å endre verken dato, routing eller flyselskap.
Det kommer vel litt an på hvorfor det må endres: Hvis du ikke kan reise pga reiseråd/Corona og du må avbestille, så kan du flytte flygning til samme destinasjon. Dersom flyselskapet/-ene kansellerer flygningene får du 30 dager på å endre hele turen.
Dette stemmer ikke ift. tilbakemeldinger på CT-telefonen. Vet at dette er sagt ja, men det også sagt fra CT-telefonen at en kan endre så mange ganger en ønsker for en utgått CT, forutsetningen er kun at det ikke er endringer i klasse, dvs ikke endring i poengpris. Vi får kanskje noen avklaringer på det fra april og utover når vi begynner å endre på disse.
Så lenge det er CT innblandet i bestillingen fikk jeg bare beskjed om å ringe +4764816099 Men her stenger de kl 1700! Betyr dette at alle CT bestillinger må foregå på dagtid? Eller kan jeg ringe "diamond service"?
Jeg har også fått beskjed om å ringe det norske SAS nummeret 21896400 også med CT .... og jeg har fått hjelp!
Ringte nå kundeservice på 21896400. Kundebehandler sa at han anbefaler gull og diamant i å ringe etter 1900, da er det aldri kø Fikk dessverre ikke hjelp da jeg ikke husket sikkerhetskoden. Nå har jeg koden, men ringer nok ikke tilbake før 19.
Når jeg ikke har hatt koden har agenten sendt den på SMS til meg ... sikkert fordi han tror jeg er for gammel til å fikse det selv.
Slik jeg har oppfattet det også. Og fikk det faktisk bekreftet etter 1 time på telefonen da jeg ikke var helt happy med ene routingen, jeg kunne følge med og gi beskjed om jeg fant noe bedre, med samme start/stopp destinasjon.
Begge de to daglige avgangene FRA-HND ser ut til å være planlagt med ny kabin i vinterprogrammet 21/22
Gir snar opp å finne bonusreise for 3 personer i februar 2022. Håpløst at de har stengt ned søkemotoren. Har snakket med SAS 5 ganger til nå i kveld... Hva desertasjoner tror dere er mulig å reise 2 voksne og en 12 åring den 22. februar og hjem 28. februar, fortrinnsvis i biz. Utreise fra Haugesund, Bergen eller Stavanger. Den som kommer opp med et reelt forslag som kan bestilles skal belønnes med heder og ære
Bangkok i Biz virker å være et alternativ på de datoene med 3x i Biz. (ut ifra et kjapt søk på Awardfares).
Det er 4 ledige Biz plasser med Turkish fra OSL-IST-SGN 22.02.2022 og retur 28.02.2022. TK1752+TK168 Retur TK166+TK1751
Tok meg 5 min å finne utreise til Bali, Sikkert mulig å sy sammen en retur også. Tipper du ikke finner noe siden SAS ikke har lagt ut bonus biletter enda og SAS er eneste mulighet innenlands. Du må nok ta utgangspunkt i OSL som startpunkt for CT.
Tilslutningsbilletter med SAS er kanskje den største utfordringen her, da det kun legges ut to billetter i hver kabinklasse så lang tid i forveien. For hjemreisen legges det heller ikke ut billetter før 4. april. Prøv å let etter reiser ut fra Oslo. Turkish og Austrian er gode kandidater når dere er flere enn to som reiser. Eva legger tidvis også ut opptil 9 seter på TPE-VIE.
Dette er jo gull, men dama på tråden sier at de ikke er noen biz seter som er lagt ut i februar... hmmm