Diskusjon om CT flyvninger eller andre poengreiser

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av artanis, 14. des 2020.

1. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,085
    Bonuspoeng:
    183
    Får ikke gull også prioritert kundeservice? I så tilfelle kommer man til samme gjengen vil jeg anta. Som @snus_mumrikken sier, det er i det minste verdt å prøve.

2. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,245
    Bonuspoeng:
    93
    Skal prøve! Men noen i et annet forum sa at det kun testes ut på EBD-kunder per nå.

3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,213
    Bonuspoeng:
    113
    Avdelingen er ifølge Anko på "An evening of conversation" kun for diamantkunder. Det blir noe av det kjipeste nå som jeg har bestemt meg for å droppe ned til gull for første gang på 6 år. Om jeg i det hele tatt fortsetter å fly og samle poeng i den nye alliansen da. Er seriøst i tenkeboksen.

Last edited: 14. des 2024
  4. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    930
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde en ombooking fra poeng til vanlig(?) booking pga kansellering/endring fra VS til SK. Ser at jeg har fått flighten tellende i min progresjon mot gull, men ikke fått noen poeng, burde jeg jeg ikke få noe poeng?

5. Ddan

Ddan Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har et litt basic spørsmål, som jeg ikke finner et oppdatert svar på. Gitt den nye ST virkelighet, hva er et enkelt varmt reisemål til vinteren? Jeg er ikke kresen når det gjelder land, etc. - ønsker bare et sted som er enkelt å komme til med EB poeng + CT.

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,689
    Bonuspoeng:
    293
    Som EBD prøvde jeg nettopp å bestille en bonustur på telefon via appen
    "Takk for at du er premiumkunde hos SAS"
    "Kan du hjelpe meg med å bestille en bonusreise?"
    "Er det med etter uten AMEX?"
    "Med hvis det går"
    "Nei då går det inte tyvärrrrrr!"
    "Kan jeg bestille leg for leg hos deg, så kan jeg legge til CT på mandag?"
    "Jag kan hjelpe deg med leg for leg, men det går inte å legge til CT i efterhand tyvärrrrrr!"
    "Takk for hjelpen!"

7. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,085
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan bestille leg for leg på telefon på mandag og du kan legge til CT i etterkant av booking. Gjorde det selv ifbm million-reisen og med en nybooking forrige uke.

Norwegian_Traveller liker dette
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,689
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har bestilt reise til Mauritius med SAS, KQ og KLM på mandag.
    Etter bestilling kom reisen opp i Appen og under «Mine bestillinger», men EB numrene lå ikke inne og fikk heller ikke valgt seter.
    Fikk lagt inn på SAS flygningene og også valgt seter, men fikk ikke lagt inn EB numrene hos Kenya Airways og KLM og heller ikke lagt inn seter.
    Sente en mail til Diamant mailen mandag med ønske om at de la inn EB numrene og at de la inn seter.

Tirsdag ettermiddag la jeg inn bookingen hos KLM, gikk inn for å se om jeg kunne legge inn seter, sjekket ikke om EB numrene.

Hos KLM kunne jeg velge seter på alle flygningene gratis ..
    Du verden!

Onsdag kom det svar fra Diamant mailen om at de hadde registrert at det var kommet seter ..

Var det hokus pokus? Eller var det noen hos VIP service som hadde fanget opp innholdet i mailen?

RoadKing liker dette

Del denne siden