Samme feilen skjedde meg på en ANA F booking. Oppdaget dette helt tilfeldigvis etter 9 dager. Ringte SAS i dag og de fikset en ny og helt lik reise som jeg hadde. Det fantes ingen ledige award F billetter på mine datoer, men SAS fikset likevel. Ser at bestillingsklassen er nå F, og ikke O
Hvilket nummer ringer du? Når jeg ringer CT telefonen så er det svensk nummer og nå i disse dager er det bare svensker som svarer. Senest i går booket jeg en CT reise og svensken bak telefonen fant ingen reiser som jeg nevnte til han. Så sa jeg følgende: unnskyld meg, kan du søke opp legg for legg, flightnummer, avgangstid, osv.... så går det noen sekunder, å han bare: jajaja javisst her har vi alle rutene du ba om, masse ledig på disse datoene, så begynte han å sette sammen reisen og det tok ikke mer enn 30 min og hele reisen var i boks. Virker som om de agentene som svarer nå er langt bak med kunnskap enn det agentene kunne i Tallinn. Jeg savner Mirt i Tallinn, hun var "dronningen" på booking av billetter, som hun Vibeke er på gull mailen i danmark.
Gjorde en endring på en CT-booking tirsdag 29/12. På SAS sine sider står det når jeg går inn på bookingen følgende: Billettene i bestillingen din er ikke ordnet enda. Kontakt SAS Customer Service for hjelp. Vil dette si at de kun er reserved og ikke bekreftet? Når jeg søker opp billettene på feks united eller expertflyer. Billetter i business med Swiss.
Det er vel enda samme nummer? 64816099 Ble lovet at de var oppe hver eneste dag denne uken, selv 31.12 og 01.01, men der tok de grundig feil. Får beskjed om at de er stengt.
Vi skal reise 4 stk. og bruker 2 stk. CT, men fikk kun economy på en av flightene selv om det er 3 ledige business ifølge AF. Er det ikke mulig å blande klasser på reisefølget slik at 1 flyr eco og 3 flyr biz?
Booket et par billetter 8 des når det var halv pris på bruk av bonuspoeng. Pga nye Covid 19 retningslinjer ser jeg meg nødt til å utsette reisen som er innlands i Noreg. Men finner ikke noe valg om å bare kansellere billettene, bare endre/søk om refusjon? Dette er billetter i SAS Plus kjøpt med SAS Mastercard Premium. Går det ikke an å kansellere slike bestillinger og få gebyr og poeng refundert? Eller kan de kun ombookes?
Jeg fikk de samme valgene og bruke "søk om refusjon". Det gikk 20 minutter så var poengene på plass og etter 40 minutter var pengene tilbakebetalt.
Hvis man finner en flyvning på United som ikke finnes på SAS.no, skal man da fortsett betale gebyr for å prate med Tallin?
Skulle legge til en retur på en langdistansebillett istad så ringte og kom til Danmark. De fant billettene og fikk reservert de, men betalingen måtte skje ved at hovedkontoret sendte en link til meg. Når jeg fikk den har jeg visst to timer på å betale. Nå har det gått over 2 timer uten at jeg har fått noe mail så dette blir spennende. I tillegg ble det 150kr i endringsgebyr per person selv om endringen ikke kunne gjøres online.
Den gangene jeg gjorde det, fikk jeg mail mens jeg snakket med agenten. Vet dog ikke om det er grunn til å være bekymret.
Har så smått begynt å planlegge Thailand til høsten, og håper selvfølgelig at LH F er tigjengelig igjen når det kommer så langt, men enn så lenge blir det nok TG C ut fra Frankfurt, det er en del ledig nå på passende datoer. Og da må jeg spørre proffene her inne, hva er best av C hos TG, A380 eller A350-900?