Er jo litt enig i det selv, men så er det dette med A380 da, det er jo ingen som vet hvor lenge det vil være mulig å fly med disse. Jeg har hatt både C og F i A380 men reisepartner har bare økonomi. Får se hva vi ender opp med, men målet er jo LH F.
Sånn ca 43 timer etter samtalen fikk jeg en telefon fra SAS med en link til Amadeus og mulighet til å betale nye skatter og avgifter med nesten alle verdens kort. Hvis dette er den nye hverdagen må jeg revurdere et par ting.
Jeg måtte også betale via Amadeus sist jeg booket en CT-tur. Men betalingsløsningen ville ikke ta Amex-kortet mitt så jeg ringte inn til SAS og de tok betalingen manuelt.
Det gjør kanskje ikke så mye at det ikke blir transitt i TPE. Det er ingen garanti for at Taiwan tillater transitt så tidlig som juli 2021.
Ja, jeg fikk imidlertid beskjed om at det kun var LH Eco som var tilgjengelig, men jeg skal sjekke på nytt hvis jeg gjør endringer i reisen senere.
Kanskje dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Nå som belegget er såpass lav, hvordan er mulighetene for å kunne booke en tur i C med f.eks. 6 personer?
Ok, med de nye poengprisene kunne jeg tenke meg å forsøke å booke en tur til HNL. Har ingen tro på at ruten via Japan godkjennes av våre nye venner, så er det noen som har noen alternative ruter de vil dele med meg? Burde jo være muligheter via Europa, Canada eller USA?
Da er nok Canada beste alternativ. Smoothere reise. Du slipper tvungen immigrasjon som USA krever, men nå skal du jo fortsette til USA iallefall. Tror ikke det går noe direkte fra europa til hawaii.