Dessverre må man ty til agentrulett noen ganger. Lurer veldig på hva det som gjør om det er viljen, evnen eller regelverket som slår mest ut.
Det meste av kundeservice hos SAS skal være outsourcet til Sykes, men det er opplagt stor forskjell på nivået som leveres. Fristende å tro at enkelte sitter på en kontrakt hvor de vurderes etter antall samtaler besvart, mens andre etter tilbakemeldinger fra kunder...
Poengpris til Tokyo er uendret. Måtte betale 192 pp i avgifter, om det inkluderer 150 endringsgebyr eller ikke vet jeg ikke.
Si at man har bestilt 4 billetter en veis og 4 billetter senere i returen med flypremium og får SAS til å sette disse sammen. Om man har familie konto, kan de da ta bruke to ct? En fra både mann og kone sin konto?
Er det noen som har klart å rebooke en CT reise når det gjelder dato endring, og at CTen har gått ut på dato?
Booket min aller første bonus tur i dag. 210.000 poeng + CT med swiss og turkish t/r oslo - singapore... Noen som har erfaringer med oppgradering til first med swiss? Usikker på om det i det heletatt er mulig? I klasse billetter, om det har noe å si?
God tur og velkommen i bonusnisseklubben. Bonusbilletter i *A er det vel generelt lite muligheter for oppgraderinger på. Swiss legger ikke ut førsteklassebonusbilletter til andre i alliansen, de lar seg ikke booke. Hvis din CT fremdeles er gyldig når avreise nærmer seg kan du kikke etter First med LH som kan komme 14 dager før. K
Det er en bitte liten mulighet for at Singapore Airlines åpner for booking av bonusbilletter på CPH-SIN igjen før februar/mars, men jeg ville ikke satset på det. Det har jo vært stengt for Star alliance-partnere siden pandemien brøt ut... Ellers går det jo å ta omveien om Tokyo hvis man skulle være så heldig å finne billetter, men siden det tar 7-8 timer å fly mellom Tokyo og Singapore så vil jo reisen forlenges betraktelig.
Oi.. Hvor kan jeg følge med for å se om Singapore Airlines åpner for booking? I såfall er jo det gull. Jeg kan gjerne fly om Tokyo også, gjør meg ingenting å fly langt så lenge det er i first Takk for tips.
Har du noen single venninner...? Ville fulgt med på forumet, eventuelt united.com, awardfares eller lignende. Ellers er jo ANA strålende i First, fra MUC/LHR/FRA