FRA-SGN 15. februar 2 seter FRA-SGN 17. februar 2 seter TPE-FRA 18. februar 2 seter TPG-PRG 21. februar 2 seter AMS-MEL 26. mars 8 seter! Jeg fant flere, men der er et utvalg. Om de lar seg booke vet jeg ikke, men de finnes på Awardfares.
Noen som vet hvordan man booker premium economy? Dukker det opp på samme vis som business og economy når man søker etter flights? Har aldri sett det før isåfall. Har en CT fra amex premium, derfor jeg spør.
Ikke mulig enn så lenge. Ble sagt på diamond-event at de jobber med en løsning og at den forventes å bli klar i løpet av året (2026).
Ja, den skal gjelde for begge, men det er teknisk umulig å booke premium eco bonus med skyteam i dag. Du og agent kan bruke Premium ticket på SAS Premium, men verken du eller agent vil klare å booke noe premium eco med skyteam per nå. Systemet til SAS er ikke åpnet for det ennå. Som de andre skriver: det er planlagt at det skal åpnes for i løpet av 2026, men jeg ville ikke holdt pusten på noen snarlige nyheter her.
Jeg har den siste måneden søkt på diverse direkteruter i business fra Europa til Asia 11-12 mnd frem i tid, og finner knapt en eneste awardbillett tilgjengelig. Før var det mulig å finne en god del med KLM, mens Air France var forbeholdt de korte periodene med store frislipp. Nå er stort sett det som dukker opp mellom Europa to legs med Saudia eller med Vietnam Airlines til dobbel poengpris... Er det endringer i hvor tidlig det slippes business award (ser en del ledige i eco) eller er det generell reduksjon av business award? Det er jo selvsagt også et alternativ at business award plukkes opp raskere enn før (for eksempel selskaper som bistår kunder med å booke award).
Har sett på samme utvikling og jeg tipper dette er fordi SAS har justert hvilke ST award-billetter de er villige til å kjøpe via EB. Med antall billetter som vises tilgjengelig kan jeg ikke tenkte meg annet enn at de kun viser de ST-billettene med den absolutt laveste prisen i deres dynamiske prissystem. Antar også at AF / KLM og evt andre med dynamisk prising omtrent aldri slipper billetter ~330 dager frem i tid på laveste prisnivå. De setter nok kun ned til laveste bonuspris hvis ruten selger dårlig.