Finnes det noen epost til Diamant eller er det samme som Gull nå? Og hva er i så fall denne adressen?
Prøver booke en ct tur online og får bare feilmelding ; prisen du valgte er desverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en anen prisklasse. Noen som har vært borti det, forsøkt fra flere destinasjoner, biz billetter med TG
Det skjer hele tiden. Er billettene med TG mer enn 90 dager frem i tid? Jeg fikk booket ved å ringe inn.
Hmmm... men det er jo ikke gitt at man finner nye billetter til samme destinasjon? Og da har man jo veldig kort tid på seg.
Hadde en reise til Singapore med avreise 2/2 med utgått CT .Har lenge ventet på en cancellering (uten hell) for å få CT-en tilbake . Ringte i dag for å skyve denne vider til BKK i mars . Fikk , til min store glede , tatt tilbake CT og 30 dgr. på meg til å gjøre ny booking. Har en annen booking til SGN i feb/mars med CT gyldig ut desember 21. Fikk forlenget gyldighet ut februar 22. Må være nye regler ute å går . Ring CT telefonen
Jeg opplever også at SAS er mer fleksible enn det FAQ-en tilsier når det kommer til avbestilling av reiser med utgått CT til land med innreiserestriksjoner.
Får det hele tiden. Ringte inn nå: "The trip you are trying to book is not possible to book online. Let me help you". Blir satt på vent i en kort tid før han kommer tilbake: "the problem is that all the Turkish flights on your trip automatically put you in waiting list and that is why you can not book it and I can not book it" Det står 4 seter tilgjengelig i business class, på SAS Star Alliance trip booking, men flyvning MUC-IST med TK og IST-KTM med TK er ikke mulig for oss Eurobonus å booke sa han.
Jeg ser i en annen tråd at du prøver å bestille en enveisreise. Har du forsøkt tur/retur? Turkish kan være litt lunefull og det virker som om enkelte kombinasjoner automatisk waitlistes. Billetter på waitlist blir ofte bekreftet etter noen dager, men man må gjerne insistere litt for å få agenten til å reservere disse.
Nei det er snakk om en tur retur. 2 feb til 7 feb. Det jeg skrev i den andre tråden var som eksempel på utreise at ingenting gikk igjennom...
Jeg er inne på awardhacks og ser at frem og tilbake til HND finnes det billetter i C i januar, februar og november for neste år. Vet noen om billettene for sommeren allerede er tatt, eller har de aldri blitt tilgjengelige?
Den utgåtte CT -en med booking til Singapore i februar dukket umiddelbart opp i appen, og 210000 poeng tilbake.Og bookingen ligger ikke lenger under "Mine bestillinger" , så den gikk greitt. Med Vietnambestillingen derimot skjedde ingenting .Ringte inn i dag og traff en av de som ikke vet og ikke vil. Neste agent visste heller ingenting . Det endte med endring av bookingen ( Cancun i november 22) Ingen forlengelse på CT.
Noen tips her? Forsøker å booke med fly premium for en gangs skyld. TRD-EWR... Men det dukker jo aldri opp retur billetter selv om jeg sjekker ved midnatt. Vurderer å booke business billett på vei dit og pluss billett hjem som det er ledig i, er det da mulig å booke om hjemreisen til business på en annen dato eller kan den kun bookes om i pluss hvis det er det jeg booker? For retur blir ikke tilgjengelig før på søndag evt..
Retur billetter fra EWR slippes kl 06:00, satt selv klar i dag tidlig og sikret med 2x business 22/11/22. Er fullt mulig å booke business en vei og pluss retur og evt legge til business på annen dato på returen når de slippes. Jeg har tidligere hatt 2 enveis bestillinger som er lagt sammen via en tlf til sas. Får da returnert ekstra poengene man betaler for enveis booking.
0600 ja! Takk Da prøver jeg å booke en t/r 23 Nov da så får jeg stå opp tidlig å endre om på retur eventuelt Tusen takk!