DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

1. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    33
    Hvilken dato blir nivåpoeng overført til SAS? Om man bikker en av grensene (100k/200k/500k) midtveis i f.eks. juli måned, vil nivåpoeng da i praksis overføres en eller annen gang i august? (ifbm. at faktura for juli kommer i august). Har SAS-periode 1.aug-31.juli, så må bare time spend så jeg ikke får nivåpoeng før 1.aug.

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,156
    Bonuspoeng:
    293
    Samme dag som faktura utstedes. Hvilken dag i måneden dette blir er individuelt, men kan endres

jocke liker dette
  3. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    33
    Om man ikke har fått faktura enda, hvor kan man evt. se når neste/første faktura utstedes?

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,156
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror du må kontakte kundeservice på chat

5. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    33
    Ser ut som det faktureres «cirka 15 dager før forfall». Jeg har 20. som forfall, hvor de sa at faktura utstedes cirka 4-6. i hver måned (avhengig av helligdager osv). Transaksjoner som medtas er alle som er bekreftet (ikke reservert) siden sist faktura (så litt variabelt der også mtp. at fakturadato er variabel).

Man kan velge mellom flere datoer som du nevnte (5/10/15/20/25, ble i alle fall nevnt). Her gjelder også samme «cirka 15 dager før»-regel.

Preference and Jorge like this.

Del denne siden