Hotell: Conrad Manila Min status: Gull Rom booket: Billigste kategori. Oppgradert: Ikkeno oppgradering å få. Andre fordeler: Gode ferske kaker som passet til Nesepressomaskinen ble levert til rommet, tipper det også er standard. 1 år gammelt hotell, som er stilig på utsiden, som ligger ved havet, men uten badestrand. 10 min + i en Uber til 150-250 pesos. Gangbro over til Mall of Asia byr på noen døgn med handlemuligheter. Litt slitt allerede. Mye brun marmor og " moderne" design som betyr at en må bytte flere heiser for å kommer til rommet. Jeg hadde en god treningsrunde i et vellfyllt studio som krevde heisbyttg og trapp for å finne og fikk rett og slett gratis PT time av fysioterapeuten som var på jobb. Ellers smiler alle og sier Sir hele tiden. Uten at det er noe spesielt i Asia. Helt greit om du får en super pris, ellers ikke.
De avsluttet nettopp en 35% priskampanje, og jeg fikk på mail idag en ekstra bonuskampanje med 10 000 poeng pr 10.stay som diamant+de vanlige doble poengene. I tillegg har de 5000 poeng ekstra om en betaler med visa eller amex. Mange av linkene ligger på loyaltylobby.com
Takk, det var jo skitt at jeg ikke hadde fått med meg den 35% . Men sånn er det, når man takker nei til promotion mails . 5000 ekstra for å betale med AmEx, det hadde jeg jo gjort iallefall
Upcoming trip pre-upgrade (mailet managerne): Hotell: Hilton Tokyo Booket: Twin Deluxe Fått: Twin Executive Suite -- Hotell: Hilton Sukhumvit, Bangkok Booket: Twin Deluxe Fått: Twin Junior Suite (mulig enda en upgrade til Excecutive Suite ved check-in) Min status: Diamond
Ja, hadde samme suiten i februar Liker godt de rispapir-veggene man kan dra for vinduet slik at det blir en fin japansk innramming. Rommene bærer litt preg av å være noen år, det ses best på badet. Men synes servicenivået og frokost på dette hotellet er meget bra for diamanter, og ser at FlyerTalk-tråder deler samme erfaringer. Til sammenligning bodde vi et døgn på Hilton Odaiba samme turen. Flott utsikt til Tokyo Bay, men bortsett fra det ett hakk (eller to) ned service-messig og på frokost.
Det har jeg ikke sett siden i fjor. Jeg finner ingen ting på Loyaltylobby og ingen ting på Hilton. Diamond desk sier at det ikke er noe slikt. Har du en link?
Men i følge flere poster på andre forum klarer ikke Hilton-systemene å se forskjell på vanlig amex vs hilton brand. Så om man registrerer seg så er det en reell sjanse for å få poengene. Virket for meg i fjor i alle fall.
Hotell: DoubleTree by Hilton Hotel Metropolitan - New York City Min status: Gull Rom booket: Billigste kategori. King Bed Oppgradert: Oppgradert til King Bed high floor. Andre fordeler: Vann på rommet hver dag, interntettilgang som var rask og stabil og gratis continental frokost. Vi fikk en billig weekenderpris og trengte to rom betalt av en lommebok så da ble det dette helt greie for en billig NYC penge. Grei beliggenhet. Hyggelige folk i resepsjonen. Svært enkel frokost og generelt masse folk i en støyende lobby. Ikke noe sted jeg kommer til å bo igjen altså.
Får man opp rom selv om et hotell er utsolgt? Skulle bodd på hilton i Miami (beachen) fra 20-28.mars i år, men finner ikke stort.
Hvor søker du? Noen søkemotorer vil ikke vise fulle hoteller, mens andre viser de. Prøv hotellets egen hjemmeside.
Gjorde et kjapt søk og finner massevis av Hilton på/ved beachen som er ledig. Søk og bestill på hilton sine sider og ikke tredjepart
Hilton har 2 hoteller langs stranden, et nedest på South Beach, og et på Mid beach. Jeg bodde nylig på Hilton Bentley South Beach, som er hotellet som ligger lengst sør. Hotellet var bra, men bassenget litt lite. Har tidligere bodd på Hilton Cabana Miami Beach, som jeg oppleved som litt langt unna resturanter o.l så man må beregne litt uber tid, og standen er ikke så bra.
Hotell: Hilton Paris Charles de Gaulle Airport Min status: Gull Rom booket: King Guest Room Oppgradert: Ja, fikk Twin Deluxe Guest Room etter forespørsel Andre fordeler: Tidlig innsjekk, sen utsjekk, lounge og frokost. Hotell: Hilton Diagonal Mare Barcelona Min status: Gull Rom booket: King Guest Room Oppgradert: Ja, King Deluxe Guest Room Andre fordeler: Sen utsjekk (når jeg måtte ønske!), vannflasker, lounge og frokost. Annet: For øvrig et fantastisk hotell med glimrende service! Anbefales! Hotell: Hilton Barcelona Min status: Gull Rom booket: King Guest Room Oppgradert: Tja, King Sky View Room Andre fordeler: Sen utsjekk, vannflasker, lounge og frokost Hotell: Hilton Garden Inn Heathrow Min status: Gull Rom booket: Queen Room Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei Annet: Trodde jeg hadde bestilt på Hilton ved T4, men hadde visst bestilt på Garden Inn ... Ble litt styr i etterkant fordi jeg ikke fikk mine 750 poeng i stedet for frokost, men løste seg til slutt ved at det tikket inn over 2000 tilleggspoeng! Hotell: Doubletree by Hilton Westminster Min status: Gull Rom booket: Queen Guest Room Oppgradert: Nei, men fikk rom i 9 etasje på HHonors-floor Andre fordeler: Vannflasker, lounge og frokost.
See The World Sale er omsider i gang. Det blir noen nye bookinger av hotell på Bali, kan det se ut som.
Da ble det Bali Hilton Resort på meg. Håper på ledig suite ved ankomst 11 dager i august med frokost for 2 endte på 16 800 kr.