Erfaringer med Hilton og HHonors

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Nilsjorg, 23. sept 2013.

  1. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Mangler bare 1 stay men skal være der 3 dager før denne 90-dageren er over. Så da blir det jo helt perfekt. :)
     
    ina liker dette
  2. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Var litt trøtt da jeg skrev svaret, leste at du trengte 3 stays.
    Med 1 stay trenger du et opphold, men hvis du har Diamant så er det jo morsomt å få så mye som mulig ut av det, og da er et Hilton hotel med Lounge hvor du får gratis mat og alkohol kanskje verdt å betale litt mer for, du får ikke Lounge på Hampton. Dessuten vil du som Diamant få 100% mer poeng.
    Jeg bodde både på vanlig Hilton og Hampton i Berlin med Diamant og synes begge var veldig bra.
     
    Insomnia4u liker dette
  3. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Vurderer å gjøre som flere her inne og ebaye meg til Diamond før årets sommerferie til Thailand. Er det slik at man må booke direkte hos Hilton for å få Honors-fordelene? Det går ikke å f.eks bestille på Hotels eller Expedia? Blir et tøft valg om man skal si fra seg ViaTrumf'en i så fall, hehe :)
     
  4. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Du må kun reservere hos Hilton,og du må ha enten 4 stays for Gull eller 8 stays for Diamant. Og dele opp bestillingene på samme hotell går ikke fordi de vil da uansett bli telt som en stays. Så her må du ha forskjellige hoteler eller utsjekk eller innsjekk på samme hotell :)
     
  5. magnusha

    magnusha YouTuber @awardviking

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har fått 90 dager diamond trail gjennom ebay i det siste? Jeg forsøkte meg i midten av februar, og enda har jeg ikke fått det. Han jeg kjøpte av sier at "Hilton is delaying the process, and do not respond us". Har fått tilbud om refundering, men vil jo gjerne ha statusen, har booket 4 forskjellige hoteller i april. Er det kanskje verdt å forsøke en annen ebayer eller vil det vekke mistanke hos Hilton?
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem var det du kjøpte av?
     
  7. magnusha

    magnusha YouTuber @awardviking

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    63
  8. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Tror Hilton har inndratt denne nå
     
  9. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Ut/innsjekk på samme hotell går ikke desverre. Man må bytte hotell eller så kan man som ektepar feks booke annenhver natt
     
  10. magnusha

    magnusha YouTuber @awardviking

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    63
    Æsj! Finnes det noen andre muligheter å oppnå status på? Skal bo en del på det fremover
     
  11. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
  12. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, jeg brukte en annen men jeg ser at de skriver at dette ikke er tilgjengelig for tiden.

    Jeg lurer nå på om jeg får mitt siste opphold i Gdansk til helgen godkjent som Diamond. Jeg fikk min challenge 8/12-2018 og sjekker inn på fredag, altså 8/3. Dette er nøyaktig 90 dager etter at jeg fikk det dersom man regner dager etter, men regner de 8/12 som tellende dag er det 91 dager. Jeg mangler dette ene oppholdet på å fullføre de 8 oppholdene som kreves.

    Jaja, vi får se når jeg sjekker inn. Eller jeg ser det vel i app'en før jeg sjekker inn også. Gjelder det ved innsjekk regner jeg med at det gjelder under hele oppholdet?
     
  13. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man er 3+2 med Hilton Diamond. Hva er smarteste vei å booke rom til alle? Skal en tur til London i påsken og lurer på om det finnes en smart måte å få mest mulig bæng for the bøkks
     
  14. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke klart å henge med på Hilton de siste årene. Har nå 4441 poeng som utgår etter søndagen. Noen som vet om det er det noe jeg kan få gjort med de poengene? Klarer ikke å booke noen overnatting hos de før den tid... 4000 poeng rekker meg bekjent ikke til noen overnatting heller...
     
  15. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    4000 points rekker vel ikke til noe særlig, men det er vel mulig å delbetale tror jeg?

    Et annet alternativ er å gi de bort, da blir de revitalisert og er fortsatt gyldige. Jeg kan gi deg 150 kroner for dem.
     
    chrt liker dette
  16. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
  17. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Det virker som at det funker igjen nå, en kompis som "kjøpte" sin Diamond Challenge for 2 måneder siden ble plutselig oppgradert i går kveld, så nå er han i gang med å booke på harde livet. Vi skal ha en weekend i Gdansk i mai, der er det 4 x Hilton og han har booket en natt på hvert av dem. :p
     
  18. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Tok en 90 dagers Diamond trail med start 15. november. Den skulle egentlig vært over nå 15. februar men jeg er fortsatt diamant medlem i følge appen.

    Så tydeligvis en bug et sted;):)
     
  19. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Mulig det allerede er nevnt her, men neste år åpner det et Hilton hotell i Torshavn

     
  20. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Vis de 4 nettene er på samme hotell rett etter hverandre så blir de nok slått isammen skal du se, for i gdansk er det et Hilton hotel og Hampton de andre som også gir status :) Var der i Januar selv på disse hotelene for og få registrert stays :)
     

Del denne siden