Hotell: Home2 Suites Bellingham Airport Status: Gnom Booket: 'Vanlig' rom Første møte med Hilton's nye 'suitell'-konsept. Store rom, kokemuligheter, deilig myk seng, kaffetrakter, kjøleskap .... Er muligens beregnet på 'extended stay'-publikummet. Splitter nytt, de ansatte var synlig stolte og vistte ikke hva bra de kunne gjøre for deg. Gratis internett for ikke-HHonors'er hadde de også ... Basseeng, trimrom og jacuzzi ... Stor sittegruppe md utepeis på utsiden. Reiste for tidlig til å sjekke frokosten, som var gratis.
Godmorgen, dumbet et tilbud inn i mailboksen om dobbel up ved kjøp av poeng. Eksempelvis koster 160.000 poeng den nette sum av 800 usd, er dog ikke godt nok kjent med hilton til at vurdere om det er et tilbud som er verdt at slå til på ..... Anyone??
Ha ha haaa... Kul velkomstpakke fra Hilton i dag. Ikke verdens mest glamorøse, men det kom da en skikkelig eske i posten. Der var det nytt kort, en dugelig kortstokk og et hefte med masse ideer til kortspill. Jeg synes det var kult jeg. Og takk for at det ikke kom ENDA flere bagtags. Skuffen er full av Bagtag's fra alle mulige.
På ett år må vite. Jeg fikk ikke noe kortstokk, har heller ikke fått kort i posten i år (ikke at man trenger det) Hotell: Hilton Garden Inn Newport News, VA Satus: Diamond Booket: Billig standard rom, kun 80€ natten Oppgradert: Alle rom er like. Fikk ett rom som lukta kattepiss, det var dessverre det siste King rommet de hadde, så det ble 2 senger første natten. Annet: Full frokost, de har en kokk som er genial som mekker alt hva du måtte ønske. De setter ut gratis vin og snacks for alle i lobbyen på kveldene. Gratis treigt internet, 2 flasker vann og en neve ekstrapoeng. Helt greit cookie cutter hotell 2 minutter unna svigers. Bor alltid der når vi er i området.
Hotell: DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam - NDSM Wharf Min status: Gull Rom booket: Billigste, Queen Guest Room, uten utsikt Oppgradert: Ja, til det litt større Queen Guest Room, med utsikt. Andre fordeler: Gratis frokost (valgt fordel som gull) og to flasker vann Greit hotel som ligger 10-15 minutter med gratis ferge fra sentralstasjonen.
Hotell: Hilton Wilmington / Carlsbad Min status: Platinum Rom booket: Billigste Oppgradert: Tja... ikke godt å si Andre fordeler: Gratis frokost, to flasker vann, lounge access, premium Internet og skikkelig god service. Gammelt Men velholdt hotell. Fin patio med live musikk og uteservering. Kanonbra lounge med kvelds happy hour. Super betjening over alt, som når jeg kommenterte det svarte: "du kunne valgt hvilket som helst hotell, men du valgte dette. Vi vil at folk skal komme tilbake". Ikke sant?
Merker at du er ny Hilton elite @Fnate siden det ikke finnes noe Hhonors Platinum nivå. Men close enough
Hei reisevante. Skal noen til NY nå i juli og har en åpen booking på Doubletree times square south. Noen som har erfaring derfra, eller bedre tips til hotell? Betaler 700$ for to netter inkl tax, for to Queen beds( da jeg reiser med en kompis) Fått jukset meg til sølvstatus i Hhonors om det betyr noe.. Skal også ha to netter på Hilton Newark penn station ifm konsert. Slo til på et "tilbud" på concierge room inkl lounge til 470$ for to netter. Noen som har erfaring derfra? Tar også imot tips på transfer fra JFK og inn til hotellet. På forhånd takk!
Hotell: Doubletree by Hilton LHR Min status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei Andre fordeler: to flasker vann (standard sølvfordel som absolutt ikke skal kimses av når samme vann koster $3 i resepsjonen) HELT standard flyplasshotell. Rent og fint og ellers dødelig kjedelig i bydel hvor alt stenger før kl 19. Gull challenge completed med dette oppholdet
sjekket ut denne tråden : http://forum.bonusfeber.no/threads/hoteller-i-new-york.2574/page-2#post-48468
Ankom Hilton diagonal Mar i Barcelona i kveld. Det var en kjempekø ved resepsjonen... Jeg spurte en vakt om egen Gold innsjekk; det eksisterte ikke sa han. Men etter å ha dratt frem tidligere erfaringer fra hotellet ble vi send opp i exec lounge for innsjekk. Uten kø.. Ble oppgradert( begge rom ) og fikk frokost og lounge tilgangt. sabrina i loungen gjorde en topp jobb! Jeg er very happy.
Hotell: Hilton Tokyo Min status: Rom booket: Billigste, deretter oppgradert til business med loungetilgang for ca. 200 kr. natta ekstra. Oppgradert: Andre fordeler: to flasker vann, antagelig standard på businessrommene. Veldig bra hotell sentralt i Shinjuku-distriktet. Bussen fra flyplassen stopper utenfor døra, nedgang til undergrunnsbanen under selve hotellet. Mange bra restauranter i umiddelbar nærhet. Selve rommet (2529) lå i 25 etasje og hadde tilgang til loungen i 37ende. Rommet var relativt stort, veldig god seng, fabelaktig bad med "japansk" klosett og et dusjkabinett på 4 m2. Noe av det bedre jeg har bodd på i det siste. Mat og drikke i loungen var eksepsjonelt bra! Regningen endte på ca. 2300,- pr. natt. Ikke eksepsjonelt billig, men vel verd pengene, ettersom dette tross alt var Tokyo.
Hotell: Hilton Garden Inn Toronto Airport Min status: Rom booket: Billigste, oppgradert for småpenger til minisuite. Oppgradert: Man kunne bare forsyne seg så mye man ville med vannflasker fra resepsjonens kjøleskap. Vedlig bra deal, rommet (suiten) var veldig bra. Meget god seng, som på alle Hilton-hoteller jeg har vært borte i. Hyggelig service (som på alle etc. etc.) Rimelig, suiten kom på omtrent tusenlappen i NOK, en kort transfer fra hotellet til flyplassen. Hotellet har en helt ok restaurant.
Hotell: Hilton Midtown New York, NY Status: Sølv Booket: Premierrom, hjørnerom i 41etg til 199$ og 169$ natta på kampanje. Oppgradert: Nope. Annet: Ikke vannflasker på rommet, gratis Wifi for Hhonors som virket greit, fint rom med god utsikt over byen. Stort upersonlig hotell, generelt laber service. Pluss: Synes det er bra med gratis safe på rommet. Fikk 2 timer sen utsjekk. Minus: Spurte om frokostmulighetene på hotellet, ikke mindre enn 45$ pr pers. Ran! Videre så var vi innom serviceskranken for transport,teater mm for å spørre om muligheten for airporttransfer via hotellet. En frekk løk bak skranken sa at det fikk vi ta i morgen med noen andre da han ikke drev med det. Frekk og sur er dårlig kombo i et serviceyrke. Synes også det er negativt å måtte betale for oppbevaring av kofferter da vi har bodd flere netter hos dem!