Jeg gjorde det en gang i 2017 - fikk gjennomslag etter x antall mailer og noen dagers venting. fikk voucher på prisforskjellen
Det kan du trygt regne med, ja. Skal du ha trumf'ene, må du avbestille selv. Og gjøre en helt ny booking gjennom link fra Viatrumf for å få affiliate-pengene som hotels.com utbetaler til Viatrumf som utbetaler det til deg.
Mulig denne har gått ut på dato, og også mulig at jeg er helt blind Men jeg klarer virkelig ikke å finne noe sted i appen å legge inn en voucher code? Kan noen tipse meg om hvor jeg bør kikke?
Like under der totalprisen står, og rett under der det er en gul boks som sier "Det kan hende prisen øker om du bestiller senere" Er blå tekst hvor det står "Legg til en kupong eller Hotels.com rewards"
Ja, begge deler er korrekt Denne gikk ut 14. august, dessverre! Om du tilfeldigvis har et kredittkort fra Santander, så får du 10% cashback via portalen deres ut august.
Hvis jeg bruker en rewards kupong med høyere verdi enn natten jeg betaler for, får jeg da tilbake en kupong med beløpet som gjenstår?
Ja, for å få best uttelling, må man bruke en reward natt på en overnatting som koster akkurat det samme. For man får ikke Trumf på de bestillingene heller.
Og, for å få Trumf på en overnatting nr 2, så må du booke nettene i to omganger. Du får ikke Trumf i det hele tatt for en booking hvor det er brukt rewards netter (hvis jeg husker rett).
Takker for mye nyttig info... Hadde en 250kr voucher liggende som jeg brukte i steden. Lurer på om man får Viatrumf ved bruk av voucher? Regner med bookingen fortsatt telles mot Rewards nettene? Natten kostet "kun" 1800kr så da lønner det vel å bruke en voucher på 250kr - selv om den evt ikke skulle telle mot Rewards netter.
Jeg tviler, de pleier å være vanskelige på alt som ligner på en rabattkode eller lignende. Men, jeg lar meg gjerne overraske!
Ser ut som det ble dårlig med bonus ved bruk av voucher Men ser oppholdetsverdi(fratrekt vouchers verdi) går mot rewards overnatting. En fremtidig strategi ved bruk vouchers kan da være og bruke disse når det er doble rewards netter ved booking i app(som ikke gir viatrumf uansett)
Det du skriver stemmer ikke med min erfaring. Bodde 7 netter på et hotell i sommer. Brukte en reward natt og betalte resten. Booket i en bestilling. Fikk trumf for det som ble betalt. Eller den står ihvertfall som bekreftet og korrekt sum så antar den blir utbetalt.
Hva skjer dersom man booker flere rom i samme bestilling? Trumf vil jeg regne med at man får. Men får man også stempler for rom nummer 2?
Booket noen opphold under 2x stempel kampanje, har nå gjennomført to av oppholdene og fått flere stempler enn forventet. Første opphold på 2 netter ga 7 stempler. Andre opphold på 3 netter ga 9 stempler. Voucher og gullstatus renner inn. Har fortsatt 5 netter booket på 2x kampanje så håper på samme bonus der. Da ender det i så fall på 32 stempler for 10 netter på hotell.
Jeg har fått 4 stempler for en booking på 2 netter med 2x kampanje som jeg måtte kansellere. Får se om de forsvinner eller ikke.