Erfaringer med Hotels.com Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av GinTonic, 19. okt 2014.

  1. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk samme resultat nå nettopp på en forhåndsbetalt booking 25-27 februar som ikke ble benyttet. Nå satser jeg på at Trumf-overføringen også blir godkjent :)
     
    holmen liker dette
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror jeg glemte å gå gjennom viatrumf, men på 28kr er det ikke så mye jeg gikk glipp av :D
     
    DanH liker dette
  3. pinge

    pinge Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg er Hotels.com Reward kunde. Kan jeg få Trumf poeng også? Hva gjør jeg for å registrere det når jeg bestiller? Kan jeg få "etterbetalt"Trumf poeng på netter som er registrert på Hotels.com kontoen min. Har 32 netter hittil i år.
     
  4. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Du må bestille via ViaTrumf, og du kan ikke få etterregistrert poenger dessverre. Se viatrumf.no, merk at du får høyere bonus dersom du booker uten Rewards.
     
    pinge liker dette
  5. jensma

    jensma Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    På Nordic Choice fikk jeg både bonus i deres program og på Hotels.com Rewards (og ViaTrumf-poeng og kredittkortpoeng). Er det andre kjeder som tilbyr dette? Vet at Scandic ikke gjør det.
     
  6. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Du var kanskje heldig.. Tror de færreste gir poeng når det er brukt hotel.com.
     
  7. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Fant ikke noe svar på dette da jeg søkte. Fant et fint rom til jeg skal til Hong Kong i Februar til en grei pris. Det ser ut til å være en hemmelig pris (enda jeg ikke er innlogget akkurat nå). Kan jeg logge inn, få hemmelig pris, men la være å samle rewards-netter (selv om jeg er logget inn), slik at jeg får maks viatrumf og ikke 4%? Er ikke noe om at man ikke får trumf når man bruker hemmelig pris, eller noe slikt?

    Kan jeg evt få expedia til å prismatche en hemmelig pris og få 9,5% der uansett?
     
  8. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
     
  9. renzor

    renzor Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet om det er et eller annet minstebeløp på en bestilling hos hotels.com gjennom Viatrumf for å få trumf poeng? Ser at mine siste kjøp under 600kr for en bestilling står med kr 0 i trumfbonus.
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    I vår hadde måtte jeg jobbe for å beholde 3 bonusnetter på hotels.com. Disse brukte jeg på hotell i HKG forrige helg. (Turen som ikke ble noe av)

    Så avbestilte jeg dette oppholdet, for å booke på nytt. De tre bonusnettene ble borte..

    Jeg ringte hotels.com, og der kunne de fortelle meg at jeg ikke var medlem av Rewards-programmet. Først sa hun at jeg ikke hadde hatt noen bonusnetter i utgangspunktet.. Så leste jeg opp fra bestillingen (som hun først ikke fant), og da sa hun Å ja.. Hun skulle sjekke det opp og komme tilbake til meg.

    Dette er 3 bonusnetter med en verdi på mellom 1000 og 2500 kr..
     
  11. AndersD

    AndersD Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg hadde en sak hvor jeg måtte fullføre neste overnatting innen 1 jan 2019. Skal bort over nyår og spurte kundeservice om jeg kunne bestille i to omganger, altså første bestilling med utsjekk 31 des 2018. Kundeservice virket skeptisk til om jeg forsatte bonusovernattsamlingen da det tar opptil 3 dager før man får kreditert dette.

    Fikk da tilbud om å forlenge tidsfristen med ytterligere et år. De sa dette kun kunne gjøres en gang per konto. Til info så gjelder det fra dagen man spørr. Så nå må jeg overnatte innen august neste år engang.Noe jeg skal.
    Takk for meg.
     
    holmen liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har tidligere en gang booket en natt på sovesal i Vietnam(?) for den nette sum av 28 kr. Da fikk bonusnettene forlenget varighet. (Jeg dro ikke til Vietnam, for å si det sånn..)
     
    Skarven and AndersD like this.
  13. AndersD

    AndersD Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    fair enough, men det drar ned snittet da :)
     
  14. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    604
    Bonuspoeng:
    93

    Takk for tipset, Long Son Mui Ne Beach Campgrounds Resort for 12 kroner for en natt kan man ikke klage på :)
     
    holmen, Travellingalf and Skarven like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jaggu, da kastet jeg bort 16 kr!:D
     
  16. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Har vært ganske lojal mot Hotels over flere år og fikk for et par dager siden 2 ulike eposter (2 forskjellige overnattinger) om at hvis jeg skrev anmeldelse ville jeg få en gratis natt. Trodde dette var tull først, men brukte ca 5 minutter på dette.
    Nå har jeg fått 2 ulike eposter med følgende tekst: «
    Takk for at du delte anmeldelsen din og hjalp andre kunder. Vi lovet deg en kupong på en ekstra natt, og her er den.* Rabattkode:»
    Noen som har brukt slike kuponger? Finner ikke noe max pris, kun perioden den må benyttes innenfor.
     
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har brukt ein slik “Rabattkode” og den gjev deg kun 1ekstra natts opptjening på neste bestilling. Eg brukte denne eingong, og det skjedde sjølvsagt ikkje automatisk. Eg måtte då ringe kunde-service for og få denne ekstra natta, litt viktig sidan eg kun mangla 1natt for og få ei gratis natt til.
    Superhyggeleg hjelp på kundeservice, men eg måtte finne fram koden for dei.
    Dette sjølv om eg brukte linken og koden når eg bestilte.
    Merk også at eg ikkje fekk lov og bruke denne koden når eg gjekk via Viatrumf. Så ein får ikkje «dobbeltdippa»
     
    Skarven liker dette
  18. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Tenkte meg det var litt vanskelig ja...
     
    snus_mumrikken liker dette
  19. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Flere som opplever rot i viatrumfen hos hotels.com?

    Booket et rom i går til 1004 kr. Ser i trumfoversikten i dag at det ligger som trumfgrunnlag 881 kr, men trumfbonus på 42,5 kr per nå. Jeg logget ikke inn på profilen min, og skal vel derfor ha fått 8% siden jeg ikke opptjente rewards.

    Jeg skulle vel hatt ca 70 trumfkr, og evt 35 hvis det var 4/4.5%. Jeg bruke eposten min som er logget inn med, men fikk ikke rewardnatt. Sjekker ut om en time eller to, men er det vanlig at bonusgrunnlaget endrer seg etter hvert?
     
  20. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er ikke uvanlig at grunnlaget kan endre seg. I alle fall når du velger å betale på hotellet i lokal valuta så kan det ha vært valutasvingninger i perioden mellom bestilling og opphold.
    I utgangspunktet får du ikke poeng for skatter og avgifter heller, utan at jeg helt vet hvordan det fungerer.
    Til syvende og sist tror jeg det er den summen som bekreftes tilbake fra hotellet som du får godskrevet, men denne er altså gjerne ikke kjent før oppholdet er gjennomført
     

Del denne siden