Deler denne jeg fikk idag. Har problemer med retroclaim av VN og nevnte det ifbm noe annet i en mail utveksling. Så kom denne nå idag Alt løser seg nok
Jeg fikk en tilsvarende bekreftelse tidligere i uke da jeg ville forsikre meg om at flight 14 (CI) og 15 (VN) som er sendt til retro-reg vil telle med uavhengig av når de får fikset problemene sine. Hej, Rapolo Tak for din mail. Disse to flight vil blive registeret og vil komme ind på din profil hurtigst muligt. Selvom de først kommer ind i det nye år, så vil du stadig få din bonus. Vi har lidt lang kø på 1 million kampagnen, så det er derfor det tager lidt tid og har også dobbelttjekket med de 2 flight du mangler, at de vil tælle med i 15 ud af 15 flyselskaber. Ønsker dig en god dag og god jul!
hvilken e-post adresse har du brukt når du har kontaktet SAS? Jeg har sendt e-post til ebretro, men ikke fått svar. Mangler to selskap (UX og CI)
Jeg får standard melding: Oops, noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere. Jeg har ikke brukt script. Har forsøkt både Safari og Chrome på macen!
VN gikk fint for min del. Eneste jeg ikke får registrert er KQ. Har heldigvis 15 i boks, men vil jo ha poengene uansett.
Jeg måtte etterregistrere VN, CI, UX og 1 av to leg med MF. Det gikk helt uten problemer. UX registrerte jeg for 3 dager siden, de andre rundt 25 november. KQ fungerer fortsatt ikke, men jeg har ringt in og SAS har bekreftet at de ser flighten i Booking klasse Z, så den kommer nok på et tidspunkt.
Glimrende, takk for oppdatering. Digger at du sender slike spørsmål rett til Aron. Får prøve Anko også.
https://www.flyertalk.com/forum/36681929-post10.html Jeg er ChocolateFactory, så du kan også spørre meg direkte om du har spørsmål.
Mailet om noe helt annet så tok jeg det opp at jeg var done men manglet VN og sa at se må må fikset det
Jeg fikk scriptet inn CI med umiddelbar posting forrige uke. UX i dag sa ok, men har ikke postet enda.
Brukte scriptet på UX og CI i dag. Alt så ut til å funke , men poeng har ikke blitt registrert på konto enda!! Kan det ha noe å gjøre med at jeg er med i en point-sharing gruppe?
Free Diamond Access for EuroBonus Millionaires! Have you participated in the crazy EuroBonus Millionaire campaign by SAS? If you flew 15 different SkyTeam airlines by December 31st, then ONE MILLION EuroBonus points might be coming your way. To help you plan your dream trip, we're offering a free upgrade to our Diamond tier when you achieve millionaire status! (for a limited time). Simply email us at [email protected] with confirmation from SAS and proof of travel once you receive your bonus points. Don't miss out!