https://www.flysas.com/en/eurobonus/spend-points/seat-upgrade/ 50000 poeng til USA 65000 poeng til Asia 75000 poeng til Austrlaia
Det selges ikke F på innenriks, men du kan fint få *Sitte i F kabinen her med business billett, har gjort det flere ganger selv. Service er selvsagt samme som i business.
Ahem, bare så ikke noen får opp forhåpningene alt for mye, og det til tross for at det er Thailand vi snakker om, så var det der en aldri så liten typo.
Min eneste tur i LH F var jo med fruen , så det hadde nok ikke vært helt utelukket. Dessverre er setene litt lite private for den slags aktiviteter og toalettene på A346 er kanskje litt trange for den slags utskeielser...
Det faller vel på sin egen urimelighet at kabinpersonalet ikke skulle tenke koffert... *pling* *offtopic slutt*
Hvor mange poeng må man regne med å bruke for å oppgradere fra Economy til First fra FRA - LAX med Lufthansa?
I følge listen er det 35 000 + 50 000. Men jeg er usikker på om det er mulig, tror en må ha en klasse under hva en oppgraderer til.
Noen som vet hvorfor Lufthansa ikke flyr maskiner med F-kabin i nesten hele mars fra hverken FRA eller MUC?
Det handler vel mye om at det blir færre og færre maskiner med F og at de settes inn der det behøves kapasitet. FRA har vel gått med B744 lenge og den har ikke F-kabin. MUC ser det ut som de aller fleste fortsatt går med A346 med mulighet for å bestille F, men etterhvert som A346 fases ut blir nok dette en A359-rute uten F.
Angående MUC... Være obs på at A350-900 erstatter A340-600 på flere ruter i sommerprogrammet. Følgende ruter mister da First: MUC-EWR MUC-ORD MUC-ICN
Snakket med cabin crew hos LH og de sa at A380 settes inn i MUC i sommer. Vet ikke hvor eller når, dog.
Kjapt spørsmål: er det sånn at det er mulig å starte CT-reisen hvor som helst i Europa? feks. LHR? Kan man også feks. starte resien i LHR og ende i Oslo?