EF viser forøvrig følgende på FRA-PEK på LH 720 F5 A4 J9 C9 D9 Z9 P1 G9 E0 N0 Y9 B9 M9 U9 H9 Q9 V9 W9 S4 T0 L0 K0 Og på MUC-PEK ser det sånn ut på LH 722: F6 A5 J9 C9 D6 Z0 P0 G9 E9 N0 Y9 B9 M9 U9 H9 Q9 V9 W0 S0 T0 L0 K0 Så jeg får vel bare leve i håper og sette klokka til å ringe annenhver time hver natt fremover også. Dette er jo en bonustur uten CT booket direkte hos SAS, som som EBD kan jeg vel ringe kundeservice døgnet rundt.
AwardFares melder om 1 sete MUC-PEK 17/10 (i tillegg til de to allerede booket av @Jorge?), så noe blir tydeligvis fremdeles sluppet. Det ser forøvrig ut som at høstferien i Tyskland er spredd utover hele oktober i de ulike delstatene, så om det er årsaken burde det løsne etterhvert. Virker derimot rart å kun blokkere reiser i den ene retningen, men vanskelig å vite akkurat hva som ligger bak her. Håper det ordner seg for dere!
Kanskje en telefon til Lufthansa hadde gjort susen? Så vet vi kanskje mer alle sammen hvorfor det er så lite tilgjengelighet
Tror nok ikke du komme noen vei der dessverre. Men skader ikke prøve Award tilgjengelighet er en godt bevart hjemlighet hos de fleste selskap.
Forsøkte å finne ledige awards direkte hos Lufthansa (Miles & More). Fikk denne uansett: {"code":400,"message":"An error occurred servicing your request. "}
Jeg er også på jakt etter LH F om dagen. Noen som vet om det pleier å legges ut noe når det er typ F4A4 i expertflyer?
På alle de rutene er det vel ok muligheter for at de «tømmer» kabinen de siste dagene opp mot avreise. Ikke glem MUC-PEK!
Denne uken har det ikke kommet en eneste...vært helt håpløst. vi måtte til slutt gi opp etter en uke med leting men fant i dag (for avreise i morgen) cph sin og videre i ny suite til hong kong, så vi skal ikke klage
En eller annen gang i natt ble det sluppet 4 seter MUC-PEK for idag. Det blir litt i seineste laget for endringer. Opprinnelig plan for min reise var å dra nå til torsdag, jeg er veldig glad at vi endte opp med å dra en uke seinere.
Nå er det kanskje bare slik i Eurobonus at reisen kun kan endres opp til 1 dag før avreise. Men i et slikt perspektiv, hvem er det som i det hele tatt kan få benyttet seg av seter som blir sluppet natten før avreise?
Det går helt fint å booke disse i en ny bestilling idag så lenge Tallinn har et 2-4 timer på seg å billettere før første flight fra Norge. Det kan bli travelt.. Men det er mulig. For alt jeg vet kan det hende det går å endre også, jeg har ikke prøvd selv, men andre her har rapportert at det må skje virkedagen før.
Jeg har bestilt CT reise samme dag som jeg skulle reise, var veldig kjekt med de setene som ble sluppet natta før. Var en reise som ble bestilt 0928 og første flyet på reisen var 1455.
Endring er en virkedag før, ja. Så for de av oss (les: meg) som allerede har funnet og booket en fin retur hjelper det ikke.. Kjenner jeg burde ha litt is i magen men klarer det ikke. VIL OPPLEVE FCT!