Thai F i Asia var en skuff her også. HND BKK, ingen kaviar og ikke like bra mat... bedre med Eva eller ANA C sikkert
Nå snakket jeg om ANA F fra HND til FRA. Thai F fra BKK til HND var jeg veldig fornøyd med, både service og mat var helt topp. Men det eneste som skuffet på ANA F var altså at det ikke er noen skikkelig matservering på nattflyvingene. Bortsett fra det var alt veldig bra. Eller, toalettene var vel trange for en litt korpulent fyr som meg, spesielt da jag skulle skifte til pysj.
Vi får satse på at ANA F er blitt bedre til November neste år Gjorde om bookingen min nå idag til ANA F sitt nattfly til FRA @indahla var det så forferdelig?
Oi leste feil/misforsto.. ble sent i går... jeg tok LHR HND med NH F. Strålende fornøyd, men det var dagflight. TG F HND BKK ikke like bra som Asia-Europa-Asia med TG F...
Var dette nattflyging? Har BKK - KIX (natt) i F nå i januar og lurer på om det er verdt omveien via Osaka for å teste Thai F lounge og fly kontra Thai C rett til europa. Har LH C med A350 hjem fra KIX så det hjelper jo litt også.
Hadde TG F fra BKK til ICN. Svak service og en omvei jeg ikke hadde tatt igjen hadde det ikke vært for Thai sitt bakkeprodukt.
Alt var bra unntatt maten som var «mangelfull». Var ikke så mye å velge i, rett og slett. Men de tenker vel at folk skal sove siden flyet går kl. 01 ..
Hei Hvordan er det med booking av firstclass billetter. Må man betale 225000 poenger f eks til Asia selv om kun et av leggene er på First class og resten business? Eller deles tur og retur opp etter klasse?
Det " nye" er vel at en betaler poeng etter høyeste klasse på utreise og hjemreise. Så med 1 legg ut i F betaler du 50% F og 50% C i og med at hele returen da er i C eller kanskje X
Spoiler: Badeand offtopic Tilgangen på bade-ender er i imidlertid god. Dog gjelder dette ADO Arena i Bergen, og ikke LH-F...
Da begynner ANA og fly med sin nye Biz og 1Class Cabin fra 1 Februar fra FRA. https://mainlymiles.com/2019/12/31/...y-to-frankfurt-from-february-2020/#more-36046
Vær OBS på at sommer programmet er det ikke noe av de nye kabinene på FRA ruten. Feks i september. Enkel sjekk kan gjøres på ANA sin webside hvor det står "The Suite" "The Room" på de flyvningene som har ledig.