Her er det en vesentlig faktor som spiller inn. 1. skal du videre fra FRA til FRU (direkte eller via IST) ja? Da får du nok ikke via SIN med på kjøpet. 2. Er FRA siste stopp. Ja, da skal du kunne få booket den.
Når slipper thai First mellom HND/NRT-BKK BKK-HND/NRT? Noen som har erfaring? Er det 60 dager før som på long haul?
vet inte om det har blivit sagt tidligare i tråden.... anyhow ! før att få till NH first the suite: Er det 20 rader business kabinen er det ny config, 21 rader er det gammal config. Fin info när man sitter och jagar på den optimale turen. /M
Lurt, man kan også se det på reservasjons siden for sete i ANA appen for å være sikker Hvilken dato reiser du i oktober @dahlmath ?
Absolut bra løsning det där också ! Jag satt dock i EF och stirrade mig blind på seatmap på flight efter flight. Reser ut fra LHR torsdag 29/10. Hade mulighet at ta samma tur hemåt med NH men til FRA . Dokk så lockade SIN F og Tpr litt mer Og du ? /M
Reiser ifra FRA den 29 oktober Videre NRT-SIN / SIN-HKG Men vil gjøre om de til TG F HND/NRT-BKK også videre til HKG Vurderer å bytte om hjemreise med SQ F istedet. Vær OBS på at The Private Room osv er under oppussing så de lager en midlertidig løsning
Vidare till sin på fredagen eller lördagen? Om du skall vidare på lördagen så kan du hänga med på lite biff-jakt till @drsyk under fredagskvällen! Om de så gör tpr i en cointainer eller i ankomsthallen er ett fett utgår från att servicen är minst lika bra som i original lokalen.
Hei, mener jeg booket ca 90 dager før for en tur nå i Januar. Dette var BKK - HND F som jeg i etterkant har byttet til BKK - KIX F med LH C videre hjemover fra KIX. BKK - KIX har F og grei tilgjengelighet med LH om du skal mot Norge. Dårlig med F på LH, men ser vi er satt opp på A350 som jo er et pluss. Har begynt å gi opp håpet på BKK - Europa i Thai F.
Hva er trikset i ludo for å finne TYO-HNL neste år? United.com viser en haug med UA flighter, men kommer ikke opp med en eneste med ANA i august når jeg søkte nettopp. Må jeg bruke annet verktøy for å se de?
Eneste kjipe med den (SQ802) er at den ankommer PEK akkurat for seint for CA F videre til Europa samme dag. Som betyr 23-24 timer i Bejing..
Har NH F ifra HND til LHR så tenkte det hadde vært nice å fly SIN-PEK / PEK-NRT / HND-LHR men ser det er ingen connection ifra PEK samme dag Så håper PVG er åpen for oss
Du må ha minimum 4 timer for å bytte flyplass NRT-HND ved sammenhengende billett. (Går kjappere men Tallinn sier nei om connection er under 4 timer). alf
Takk, ser ut som jeg så meg blind men fant connection samme dag med Air China ifra PEK, må overnatte i Tokyo for å få det til å gå opp men verdt det med tanke på å prøve ut A380en Kan jo være den er blitt retrofitted til nye suites innen den tid