Det gjelder vel bonusbilletter generelt. Alltid lettere å få tak i bonusbilletter når det er lavsesong.
Helt sant, har ANA F på både utreise og hjemreise. Ikke flydd SQ F før, og hadde egentlig bestemt meg for å bare beholde ANA F begge veier men ble da så usikker.............
Uten å ha flydd verken ny eller gammel ANA , ville jeg nok valgt SQ F den ene veien. Det er et vanvittig bra produkt.
355 dager i forveien. Har booket FRA-HND og HND-LHR med ANA. Sjekket med SAS idag og det er ledig SIN-FRA på datoene jeg ønsker å komme meg hjem på i november 2020 med SQ i F 777-300ER.
Fremsiden oppdatert: SQ F med ledige seter hver uke frem til juni på ruten SIN-FRA, FRA-SIN. Gjelder avganger med 777-300. Booket selv SIN-FRA 16 januar i dag
La de ut en eller 2 plasser? For SQ pleier og legge ut bare for en person i F. Og SIN-FRA er vel en dagflight? For vi planlegger en reise i Jan-21 enten til Tpe eller Tyo, men har lyst til å prøve ut F
SIN-FRA har vi mange eksempler på, men har noen lykkes med å booke FRA-SIN? Ikke sett noe her på forumet ennå
Kun 1 i first dessverre etter hva Awardfares viste de dagene jeg fulgte med på. SIN-FRA er en dagflight ja. Sjekker med mulighet for 2 ledige SIN-FRA nå i februar.... Venter på svar. Skal du til TPE bør du prøve å skaffe deg EVA Air hvis det ikke går opp med first. Jeg har de til TPE og videre til Saigon nå i januar. Du kan se her når de ulike selskapene åpner opp awards: https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/
ANA F 2 ledige Suites fra London LHR til Haneda 24. desember NH212 avgang 19:00. Sjekket både på Awardfares og United Award og det stemmer godt overens om 2 ledige seter.
For 1 eller 2 pers? Hvis 2: dette fikk du booket 355 (or so) dager før? EDIT: Never mind denne fra meg, ser at du svarte allerede litt lengre opp i tråden
Trenger litt råd på hva som stopper en ombooking av EB poeng bestilling Har i dag : PEK-LHR CA First 777-300 LHR-FRA LH Biz A321-200 FRA-IST TK Biz A330-300 IST-FRU TK Biz 737-900 Det er ledig PEK-SIN med SQ biz og videre SQ SIN-FRA i first på dato og tidspunkt som passer for meg. Reisen blir funnet når jeg ringer inn, men agenten vil ikke booke denne fordi det ikke er mest direkte rute til Europa. Blir jeg stoppet fordi mellomlanding i SIN er i en dyrere sone en min nåværende mellomlanding på LHR?
Høres ut som at de har referert til regelen om «most reasonable route», da PEK-SIN-FRA er omtrent 70% lengre enn PEK-LHR-FRA. En påpasselig agent vil ikke la deg ta for store omveier om det finnes kortere alternativer. Agentrulletten kan være verdt et forsøk