Booket SIN-FRA nå den 18. februar for 2pax. Var ledig 17 og 19. februar også for 2 personer i følge Tallin. Ringte SAS customerservice i forkant og de fant setene hvis de søkte kun SIN-FRA, ikke hvis de søkte SYD-OSL som er opprinnelig rute. Viktig å være klar over hvis man sjekker hos SAS i forkant før man ringer Tallin. Har opplevd agenter hos SAS som kun vil søke hele strekket og ikke enkeltsegmenter...
Booket SIN-FRA nå den 14.Juni for 2 stk. Det var ledig også 15.Juni og 10.August på samme rute for 2 stk
SQ kjører jo på med en award kampanje i F i sommer har jeg lest fra SIN til LHR, kanskje det hadde våre mer stas å fly til LHR i nye F Suite åsså fly LH C til FRA hvis man virkelig må til FRA.
Takk for tipset. Nå har jeg sikret meg de 2 setene 17.februar. Hadde opprinnelig C via LHR så de blir kanskje lagt ut igjen.
Ikke hørt om noen som har klart å booke dette, men det er jo veldig merkelig hvis det kun er mulig å booke den ene veien...
Det er tilsvarende med LHR-SIN. En fellesnevner er at begge flightene har dårlige videreforbindelser i Europa, og ofte krever en overnatting i LHR på vei ut eller FRA på vei hjem.
Fikk akkurat booket 2stk F Singapore til Frankfurt 1 August Sq326. Var forøvrig også tilgjengelig 2 Aug 2 stk.