Då får du ha riktig god tur i førevegen! So satsar eg på mindre konkurranse om seta på laurdag, om det skulle skje eit mirakel.
Når det gjelder dynamic availability og Lufthansa, kan det være verdt å prøve å søke fra Frankfurt istedenfor Oslo?
Ringe inn til CT telefonen nå for å sjekke. De hadde ingen LH F selv om awardfares viser det og de hadde ikke booket noen under pandemien. Visste heller ikke når de fikk det til fremover heller. C får de visst booket, men kanskje dumt å posisjonere seg for F og kun få C uansett
Her inne diskuteres det vel bare F reiser. Men jeg opplever at ingen av I-billettene som jeg finner på LF verken på ef eller aw er tilgjengelig når jeg ringer sas.
LH F viser mye tilgjengelig til MEX og USA siste ukene. Ringt inn flere ganger, de får ikke booket noen og nevnte at det ikke finnes noe ledig til alle destinasjoner i USA p.t.
Inntrykket det rapporteres om er at LH F for tiden er utilgjengelig for EB programmet. Det er forøvrig O og ikke I, som er First klassen for bonusbilletter.
Samme her. Ingenting ledig, kun økonomi og business når jeg spurte. Har sjekket mye den siste uka. For en måneds tid siden var det ikke sånn, da stemte det mer overens med Awardfares og Expertflyer.
Ikke noen problemer å få LH F hverken med Avianca, Air Canada eller United. Det er rett og slett SAS som ikke er villig til å betale prisen Lufthansa tar, så enkelt er det.
Det er kjipt. Bare ANA som er mulig i F med andre ord. Ser ikke ut til at Japan åpner med det første, vi er heldige om det blir mulig å besøke i 2022..
Ja, inntill SQ begynner å slippe billetter igjen så er det bare NH... Kipt av SAS. Det er vel litt konsekvensen av at de "kaster poeng" etter folk.
LH454 FRA-SFO er ledig og vier O klasse på United, knappe 4 døgn før avreise. Engelsktalende ( britisk som er fysisk i Storbritannia ) ser flighten og kan legge til LH flight I klasse på united OSL-FRA som passer meg. Billetten ligger til godkjenning hos EB kontoret. Så får vi se. Folkene på det kontoret har jo en tendens til å si nei nei nei.....
At jeg hadde(har) en ren SAS biz booking begge veier (OSL-SFO) som agenten ville splitte og legge til I og O fra Oslo til SFO, med LH på utreisen. Og at begge legg ble synlige på United og Awardfares i løpet av gårsdagen. Og viste som klasse I og O på United.com